0 gebruikers (en 48 gasten bekijken dit topic.
Komt van de Dienst Domeinen af en zat in een kavel ex overheidswagens.Opvallend is dat de originele kleur blauw was volgens de RDW info.
De Focus-1 in de wagon-uitvoering is niet zo heel veel gebruikt in Nederland. Volgens mij heeft Zeeland, Limburg-Zuid en Brabant er mee gereden.
Goedendag allemaal.Ben benieuwd waarvoor deze auto is ingezet.Zitten 3 plakdopjes op het dak en de deuren zijn gepanserd.Ik heb deze auto vorige maand gekocht. Ford focus tdci wit wagon83-NJ-XL bouwjaar 2003Ben heel benieuwd naar reacties, wie kan mij hiermee helpen.Alvast bedankt. Gr. Tony
De TS Doorwerth is meegegaan in de mantel overeenkomst van VGGM.Ik weet niet of men er 1 krijgt of 2 ( voor die reserve auto )Weet ook niet waneer het voertuig komt, er komt er wel 1.Zetten heeft bij mijn weten ook nog geen nieuw voertuig, maar krijgt hem wel.
Gister op de terugweg vanaf ME oefening, een ambulance gespot die voor mij onbekend is;Kenteken is 33-SV-XJ, voorzien van Duitse balk, geen roepnummers, wel een aantal keer een SOL op zijkanten. WWEMV??
ex 22-114
Als ik de omschrijving zo lees, denk ik van wel