Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1880411 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

guest1564

  • Gast
Reactie #480 Gepost op: 17 juli 2007, 11:58:15
De vier cijfers achterop Haaglandse politievoertuigen zijn geen roepnummers hoor... ;)

Klopt dat zijn de wagenpark nummers


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #481 Gepost op: 17 juli 2007, 17:41:55
De vier cijfers achterop Haaglandse politievoertuigen zijn geen roepnummers hoor... ;)

Zou ik die dan mogen? ;)


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #482 Gepost op: 17 juli 2007, 22:22:29
Zou ik die dan mogen? ;)

Tuurlijk, van mij wel  ;D als ik ze had zou ik ze meteen geven. Ik zal komende week even kijken of ik een rondje Scheveningen kan/mag/ga maken.  ;)
greetz,  Enrique


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #483 Gepost op: 19 juli 2007, 21:26:37
Vorige week kwam ik op de A5 tussen Schiphol en Haarlem een opvallende Vito van de Hondenbrigade tegen. Iemand enig idee van welk korps hij zou kunnen zijn?  ???

Heel misschien deze wel?

Gespot in Zaanstreek-Waterland maar kan niet zien óf hij van Za-Wa is, en of er Hondengeleiders/brigade op de zijakant staat (weet het haast wel zeker)



NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #484 Gepost op: 19 juli 2007, 21:43:08
Ja klopt, dat is 'm! (Diegene waar ik jou laatst mee door de war gooide had deze auto ook als enige logische suggestie aangedragen. ;) )


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #485 Gepost op: 20 juli 2007, 00:34:24
Heel misschien deze wel?

Gespot in Zaanstreek-Waterland maar kan niet zien óf hij van Za-Wa is, en of er Hondengeleiders/brigade op de zijakant staat (weet het haast wel zeker)

Ik denk wel dat ie van de hondenbrigade is. Kijk maar naar de 'pannendeksels' op het dak (ventilatie) en het feit dat het een combibus is (en geen kleinbus).
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #486 Gepost op: 20 juli 2007, 09:23:10
Ja klopt, dat is 'm! (Diegene waar ik jou laatst mee door de war gooide had deze auto ook als enige logische suggestie aangedragen. ;) )

Ahhh op die manier  :) dit is tot nu toe de enige manier waar ik dit voertuig op heb gezien, op een foto Heb hem zelf hier nog niet zien rijden.
Het verbaasde mij eigenlijk een beetje aangezien een van de hondengeleiders in Zaanstreek net een nieuwe Opel Astra Station heeft...., er is nog een hondengeleider in Zaanstreek, die rijdt nog met een VW Golf station, misschien dat die dan vervangen wordt (alhoewel ik hem gister nog zag rijden).

Misschien is hij dan wel voor het Waterlandse gedeelte.

ALs ik hem nog eens zie of er meer over weet zal ik het hier posten.


Michelle1983

  • Gast
Reactie #487 Gepost op: 22 juli 2007, 13:40:16
Kwam vandaag in Tilburg (vlakbij het Elisabeth Ziekenhuis) een voertuig van VZA tegen - geel met standaard ambulancestriping maar zonder roepnummer. Was volgens mij een Mercedes bus (volgens mij waar ook SIGMA-teams mee rijden), blauw zwaailicht linksvoor en rechtsachter op het dak. Hier iemand die misschien weet welk voertuig dit was?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #488 Gepost op: 22 juli 2007, 13:45:18
Ja, dat is een VZA transport ambulance, van VZA International. Die rijden onder andere bestelde vervoertjes uit het buitenland en vanaf vliegvelden  ;)

Edit:

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,13914.msg421296.html#msg421296
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Michelle1983

  • Gast
Reactie #489 Gepost op: 22 juli 2007, 19:51:32
Bedankt! Even vergeten dat er ook nog zoiets was als VZA International.