Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1899326 keer)

0 gebruikers (en 29 gasten bekijken dit topic.

svenlandrover

  • hulpverlener EMS, chauffeur HVC
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #4840 Gepost op: 15 maart 2014, 21:25:40
wie weet waar een vw Amarok voor word gebruikt brw striping stond instituut fysieke veiligheid op of zo iets, gespot in een wijk waar ik werk.
alles wat ik schijf of zeg is op persoonlijke titel. (spelling fouten niet opletten a.u.b. ik ben dyslectisch)


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #4841 Gepost op: 15 maart 2014, 22:22:03
Citaat van: mark hes link=msg=1251108 date=1394913437
Ik vraag me alleen af of het voertuig nog in deze functie rondrijd, want hij is op leeftijd. Het is (of was) een voertuig uit den haag, dus als je die in Nijmegen tegenkomt dan is dat best een afstand, en mogelijk heeft hij dus een nieuwe eigenaar.   ;)
Ik weet niet of er een afdeling van Witte Kruis Ambulancezorg in die hoek van het land zit, maar anders zou dat de reden kunnen zijn. En anders wellicht verkocht/verhuurd o.i.d.

Citaat van: svenlandrover link=msg=1251118 date=1394915140
wie weet waar een vw Amarok voor word gebruikt brw striping stond instituut fysieke veiligheid op of zo iets, gespot in een wijk waar ik werk.
Ik weet niet waar jou werk woont, maar ik zie ook wel eens een VW Amarok (en divers ander materieel) bij mijn werk in de buurt. Maar dat komt omdat een lokatie van het Instituut Fysieke Veiligheid in dezelfde wijk zit als mijn werk. Maar het heeft ook een lokatie in Arnhem.


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #4842 Gepost op: 16 maart 2014, 14:42:20
Citaat van: Haageneesch link=msg=1251146 date=1394918523
Ik weet niet of er een afdeling van Witte Kruis Ambulancezorg in die hoek van het land zit, maar anders zou dat de reden kunnen zijn. En anders wellicht verkocht/verhuurd o.i.d.
witte kruis transplant rijd inderdaad in Nijmegen, maar zei gebruiken (nieuwe) Mercedes E klasses en Sprinters. Maar het kan nog wel een reserve voertuig zijn, of een reserve voertuig van een onderaannemer van WK-transplant.  :)


Rubenamstra

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #4843 Gepost op: 16 maart 2014, 14:49:33
Het is geen voertuig van Witte Kruis Transplant, een onderaannemer of Medical Transport in Nijmegen ;)


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #4844 Gepost op: 16 maart 2014, 15:36:29
Citaat van: Rubenamstra link=msg=1251316 date=1394977773
Het is geen voertuig van Witte Kruis Transplant, een onderaannemer of Medical Transport in Nijmegen ;)

dankuu  O0 ik vond het zelf ook zeer onwaarschijnlijk gezien de leeftijd en type van het voertuig.  ;)


svenlandrover

  • hulpverlener EMS, chauffeur HVC
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #4845 Gepost op: 16 maart 2014, 16:25:59
Citaat van: Haageneesch link=msg=1251146 date=1394918523
Ik weet niet of er een afdeling van Witte Kruis Ambulancezorg in die hoek van het land zit, maar anders zou dat de reden kunnen zijn. En anders wellicht verkocht/verhuurd o.i.d.
Ik weet niet waar jou werk woont, maar ik zie ook wel eens een VW Amarok (en divers ander materieel) bij mijn werk in de buurt. Maar dat komt omdat een lokatie van het Instituut Fysieke Veiligheid in dezelfde wijk zit als mijn werk. Maar het heeft ook een lokatie in Arnhem.

ik werk in de gemeentes Zaanstad, Wormerland en Schermer als chauffeur op een inzamelvoertuig.weet even niet meer waar ik m pressies tegen kwam dacht in de gemeente Schermer. Vind die Amarok mooie auto met opbouwlier ziet die er extra stoer uit, waar word die voor gebruikt?
alles wat ik schijf of zeg is op persoonlijke titel. (spelling fouten niet opletten a.u.b. ik ben dyslectisch)


Markvniel

  • Schipper bij de Vlaardingse ReddingsBrigade en Waterscouting groep de Geuzen.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 425
  • Reddingsbrigade, EHBO-er, BHV-er met AED
    • Vlaardingse Reddingsbrigade
Reactie #4846 Gepost op: 18 maart 2014, 10:17:20
Citaat van: svenlandrover link=msg=1251118 date=1394915140
wie weet waar een vw Amarok voor word gebruikt brw striping stond instituut fysieke veiligheid op of zo iets, gespot in een wijk waar ik werk.

Staat zeer regelmatig in Vlaardingen, denk dat de bestuurder daar woont, spot hem zelfs af en toe met een kinderzitje er in  ;D Zal binnen kort wel een foto plaatsen. Ben ook wel benieuw waar die voor gebruikt wordt? Mooi voertuig!
Waarneer de nood het hoogst is, zal je net zien dat het wc papier op is!


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #4847 Gepost op: 18 maart 2014, 18:52:46
Worden in elk geval gebruikt als piketvoertuig én als trekker voor de blauwe aanhangers (aggregaten voor de C2000-masten volgens mij).
greetz,  Enrique


Job45

  • EHBO - VPK
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 367
Reactie #4848 Gepost op: 20 maart 2014, 16:44:28
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op eigen titel.


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #4849 Gepost op: 20 maart 2014, 17:03:31
Dat is de OvD-G, de 05-809.
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!