Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1917484 keer)

0 gebruikers (en 26 gasten bekijken dit topic.

thetwin84

• EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Reactie #5060 Gepost op: 14 juni 2014, 21:46:01
Citaat van: silque link=msg=1276272 date=1402591374
Als ik me niet vergis is deze van een marktkoopman in particulier bezit. Het is niet de bedoeling dat de tekst er nog steeds op staat (mits het om hetzelfde vtg gaat).

Het zal niet de bedoeling zijn dat het er nog voorop staat... Echter staat het wel mooi wanneer er nog een beetje "orginaliteit" van de auto erin zit. Persoonlijk zou ik het ook erg jammer vinden als deze tekst verwijderd zou moeten worden...
Beetje geschiedenis verwijder je dan van de auto...
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #5061 Gepost op: 14 juni 2014, 21:49:23
Het had er al lang af gemoeten. Mogelijk een gevalletje "de grens van het toelaatbare" opzoeken. Hij staat op naam sinds 2009, tijd genoeg om eea. aan te passen lijkt mij..

Grumpy91

• Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #5062 Gepost op: 14 juni 2014, 22:36:25
Citaat van: NikonDirk link=msg=1276868 date=1402775363
Het had er al lang af gemoeten. Mogelijk een gevalletje "de grens van het toelaatbare" opzoeken. Hij staat op naam sinds 2009, tijd genoeg om eea. aan te passen lijkt mij..

Ik had ook het vermoeden dat het er niet meer op mocht staan. Wat me vooral opviel is het nieuwe kenteken. Is deze van platen veranderd nadat deze uit dienst is gegaan? Wie kan me meer vertellen daarover? Zag er opzich best prima onderhouden uit wat ik zo vlug kon zien.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel

Firefighter1970-b.d.

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
Reactie #5063 Gepost op: 14 juni 2014, 23:33:29
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1276879 date=1402778185
Ik had ook het vermoeden dat het er niet meer op mocht staan. Wat me vooral opviel is het nieuwe kenteken. Is deze van platen veranderd nadat deze uit dienst is gegaan? Wie kan me meer vertellen daarover? Zag er opzich best prima onderhouden uit wat ik zo vlug kon zien.
Natuurlijk is het voertuig op kenteken gezet nadat deze uit dienst is gegaan
Want zoals de meeste mensen op dit forum weten heeft defensie een eigen registratiesysteem welke op normale kentekens lijken.
Dus als een voertuig van KL, Klu, KM of KMAR uit dienst gaan moeten ze op een "normaal" kenteken worden gezet.
En dan krijg je een kenteken wat op dat moment aan de beurt is om uit gegeven te worden.

Grumpy91

• Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #5064 Gepost op: 14 juni 2014, 23:35:30
Citaat van: Firefighter1970 link=msg=1276898 date=1402781609
Natuurlijk is het voertuig op kenteken gezet nadat deze uit dienst is gegaan
Want zoals de meeste mensen op dit forum weten heeft defensie een eigen registratiesysteem welke op normale kentekens lijken.
Dus als een voertuig van KL, Klu, KM of KMAR uit dienst gaan moeten ze op een "normaal" kenteken worden gezet.
En dan krijg je een kenteken wat op dat moment aan de beurt is om uit gegeven te worden.

Ahh kijk! Dat verklaart het nieuwe kenteken. Ik wist wel dat KL/KLu en KM dit deden maar dacht dat KMAR "gewone" platen gebruikten.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #5065 Gepost op: 15 juni 2014, 12:33:27
Citaat van: thetwin84 link=msg=1276866 date=1402775161
Het zal niet de bedoeling zijn dat het er nog voorop staat... Echter staat het wel mooi wanneer er nog een beetje "orginaliteit" van de auto erin zit. Persoonlijk zou ik het ook erg jammer vinden als deze tekst verwijderd zou moeten worden...
Beetje geschiedenis verwijder je dan van de auto...

Tja, ik kan me voorstellen dat de KMar niet blij is hiermee. Ze worden immers geassocieerd met iets waar ze niets mee te maken willen hebben.
Bovendien is het gewoon niet toegestaan.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

imotmart

• Manschap A, Brandweer Amsterdam-Amstelland
  • Forum gebruiker
Reactie #5066 Gepost op: 15 juni 2014, 13:05:15
Als je wilt dat iets goed gebeurt, moet je het zelf doen. Waarmee ik wil zeggen dat de KMAR best zelf moeite had kunnen doen om hun naam te verwijderen, hebben ze immers met de grilleflitsers wel gedaan.

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #5067 Gepost op: 15 juni 2014, 13:26:35
Wie zegt dat dit er niet later alsnog is opgeplakt?
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #5068 Gepost op: 15 juni 2014, 13:32:44
Citaat van: silque link=msg=1276994 date=1402831595
Wie zegt dat dit er niet later alsnog is opgeplakt?
Gezien de identieke uitmeting van de tekst en hetzelfde lettertype als dat de KMAR hiervoor gebruikt lijkt dat zeer onwaarschijnlijk. Maar het kan..

Dan nog is het volgens mij niet toegestaan om deze tekst als particulier te voeren.

mark hes

• Senior gebruiker
Reactie #5069 Gepost op: 15 juni 2014, 14:14:48
Citaat van: imotmart link=msg=1276985 date=1402830315
Als je wilt dat iets goed gebeurt, moet je het zelf doen. Waarmee ik wil zeggen dat de KMAR best zelf moeite had kunnen doen om hun naam te verwijderen, hebben ze immers met de grilleflitsers wel gedaan.
Mee eens, ik denk overigens dat de blauwe verlichting bij de domeinen is verwijdert.

Overheidsvoertuigen worden via de domeinen verkocht, hier worden ook wel eens compleet gestripte (dus striping verwijdert) politie voertuigen verkocht, ze hadden de tekst op de motorkap ook kunnen verwijderen.

Bij BCA autoveiling gebeurt dit ook, blauwe lampen demonteren en striping verwijderen.  ;)