0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.
Komt uit Kennemerland en is uitgeleend aan NHN. Ik heb hem op de bureaus Schagen en Heerhugowaard zien staan.
Iemand enig idee waar de 80-GTR-1 vandaan komt? Betreft een Golf 5 met led vistabalk.Stond afgelopen avond bij een incident in Monnickendam, terwijl regio ZaWa en omliggende regio's, geen auto's hebben met deze balk. Enige wat ik me kan bedenken is dat ie uit Kennemerland komt...
De voormalige wijkagenten auto uit Haarlemmermeer-Noord, volgens mij nu in dienst bij het Flexteam Noord Holland
Afgelopen week zag ik in België bij een ongeval een wagen met Zwart/Gele Battenburg striping staan. Weet iemand van welke dienst deze wagen is?Ik dacht aan een soort Belgische Rijkswaterstaat, maar weet eigenlijk niet of België een soortgelijke dienst heeft
Dienst: F.A.S.T. (Belgische RWS-achtige ongevallendienst doet aan ongevalbeveiliging)Roepnummer: niet aanwezig, staat zelfs geen bedrijfsnaam of iets opSoort voertuig: beveligingsvoertuigMerk en type: Ssangyoung New Rodius (model niet leverbaar in NL)Overige bijzonderheden: voorzien van oranje signalering en Arisco arrow6 module wie weet welke balk? vermoedelijk uit het arisco gamma
Merk en type: Ssangyoung New Rodius (model niet leverbaar in NL)