Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1897840 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #560 Gepost op: 18 september 2007, 19:39:30
Ik weet niet of het een privéauto is, daarom heb ik het kenteken ook weggehaald ;)
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


peteroff

  • Gast
Reactie #561 Gepost op: 18 september 2007, 20:00:18
De foto's van de volvo zijn duidelijk genomen tijdens de beurs in 2006 in Apeldoorn.
Ik denk dat het gewoon een freak is. Ik ken wel meer artsen die behalve arts ook freak zijn.
Ik meende flitsers te zien achter de gril. Als het geen politievoertuig is (en dat is het dus niet) dan is het leuk gepruts, maar heerlijk strafbaar (tenzij die flitsers geen lamp bevatten en het derhalve dus ook niet doen).

Politieagenten die in de onopvallende surveillance rijden weten -net als ik- dat het rijden met OGS in een van buiten verder niet herkenbaar voorrangsvoertuig HEEL veel verwarring kan oproepen bij andere weggebruikers. En dit is dus absoluut -behoudens enkele opsporingsdiensten- niet wenselijk. Ik kan me ook niet voorstellen dat dit een officiele auto is.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #562 Gepost op: 18 september 2007, 21:52:22
Er is hier eens iemand lid geweest, die meldde MMT arts te zijn en in het bezit te zijn van een witte volvo. Deze zou met bewijs komen maar ging toen op vakantie en is (volgens mij) nooit meer teruggekeerd. Dit is volgens mij iets anders als de bovenstaande auto.

Ik vermoed in ieder geval dat dit geen prutswerk is, daar dit redelijk dure (geen speelgoed) flitsers zijn, in combinatie met een redelijk prijzig voertuig. Elke diender die dit voertuig bij een verkeerscontrole ziet zal de flitsers ook zien zitten, en dus zal de eigenaar gerust een officiele vergunning hebben voor het voeren van deze verlichting (eventueel in combi met sirene).
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Evos

  • Gast
Reactie #563 Gepost op: 18 september 2007, 23:12:24
Dan heb jij zeker deze gezien? O0 PS deze auto is van een MMT-arts, dat heeft een forumlid mij ooit verteld ;)

http://img128.imageshack.us/img128/825/p1110805lo2.jpg

http://img64.imageshack.us/img64/5410/p1110807pe9.jpg

Het klopt, deze zag ik dus met toeters en bellen rijden in groningen, opzich raar want je zou denken dat de mmt-artsen niet met 'eigen' vervoer naar een ongeval gaan maar met een MMTbus of heli dus. Op de foto is als je goed kijkt achterop een stukje waar de zwaailamp op kan te zien.

De Volvo van het taxibedrijf ken ik, die rijd ook gewoon rond als gewone taxi met zichtbare oranje streep bij de grill.

Ik zag hem dus op het wouter van doeverenplein in groningen.
denk naar deze melding

14:02:18 18-09-07 1 G BRAN Pr 1 VERKEERSONGEVAL GEWON GRONINGERWEG - N994 ZUIDWOLDE (beknelling: ja) Eenheden: 776
Maar niemand die hier echt concrete informatie over kan geven?


(op http://112groningen.nl/artikel.php?artikel=1636 is hij te zien bij het ongeval)

Nog een aanvulling:  Het kan ook iets te maken hebben met het voorval dat er in 20 min tijd 2 incidenten waren waar het mmt ook naar toe ging


Theo Daling

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Reactie #564 Gepost op: 19 september 2007, 00:00:27
De LL 4 was  een paar kilometer verder bij Middelstum  bezig bij een inzet (ongeluk ) om ongeveer de zelfde tijd.

Edit: ongeluk Middelstum om 13:20 uur
       ongeluk Zuidwolde om 13:40 uur

      
De LL 4 kon dus niet worden ingezet bij het ongeluk bij zuidwolde.

Gr.T

Bron:  foto 112.Groningen.(+copyright)

De volvo bij het ongeval in Zuidwolde ( Gr)

[verwijderd door de beheerder]


Evos

  • Gast
Reactie #565 Gepost op: 19 september 2007, 00:10:40
Bron:  foto 112.Groningen.(+copyright)

De volvo bij het ongeval in Zuidwolde ( Gr)

De LL4 was  een paar kilometer verder bij Middelstum  bezig bij een inzet (ongeluk ) om ongeveer de zelfde tijd.

Edit: ongeluk Middelstum om 13:20 uur
       ongeluk Zuidwolde om 13:40 uur

      
 De ll4 kon dus niet worden ingezet bij het ongeluk bij zuidwolde.

Gr.T

Je zou zeggen dat ze dan wel met de MMT bus die kant op zullen gaan, ik vind het juist erg raar omdat de auto niet echt opvallend is...of is dit iets waar ik over zit te miepen maar de hulpverleners het niets uit maakt


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #566 Gepost op: 19 september 2007, 08:44:12
Ik denk dat het ook een privéauto is.
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #567 Gepost op: 19 september 2007, 18:50:16
Nogmaals, als een huisarts al gepakt word, wanneer hij (onrechtmatig) met een blauwe lamp rijd, waarom zou deze dan wel gewoon mogen rijden. Ontheffing heeft ie dus zowiezo, geen enkel probleem dus.
Is het niet gewoon een OVD-G ?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Bart S

  • Gast
Reactie #568 Gepost op: 19 september 2007, 20:30:02
BRW Waterweg en Capelle aan den IJssel gaan testen met een Demo-HW

Ow, dat is dichterbij dan ik dacht. Zal ik hem  nog wel eens tegenkomen. Thanks!!


Michelle1983

  • Gast
Reactie #569 Gepost op: 19 september 2007, 20:47:40
Uit het filmpje op www.112groningen.nl blijkt dat er zeker twee personen in het voertuig zaten. Bovendien zie ik volgens mij ook meer MMT-personeel dan in de heli past (LL 4 was er ook), zeker vier volgens mij.