Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1900221 keer)

0 gebruikers (en 15 gasten bekijken dit topic.

s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #5660 Gepost op: 2 augustus 2015, 23:51:57
Kan iemand mij vertellen waar de BMW met kenteken MT-DG-18 heeft gereden? is inmiddels omgebouwd naar motor voor verkeersregelaar, maar nog herkenbaar aan blauw en rood vakje op de koffers


M@rcel

  • Werkzaam in opsporingsland Hobbyfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 814
  • "Servo Per Amikeco"
Reactie #5661 Gepost op: 3 augustus 2015, 09:40:14
Citaat van: s.strijk link=msg=1364936 date=1438552317
Kan iemand mij vertellen waar de BMW met kenteken MT-DG-18 heeft gereden? is inmiddels omgebouwd naar motor voor verkeersregelaar, maar nog herkenbaar aan blauw en rood vakje op de koffers

Deze BMW R1200 RT-P heeft van 05/2008 tot 11/2013 dienst gedaan bij de regio Kennemerland (regio 12).

Grtz,
Marcel


jordispirit

  • HBHV - Rode Kruis EHV - VKR
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
  • IT werkplekbeheerder
Reactie #5662 Gepost op: 7 augustus 2015, 11:58:55
Sorry als ik verkeerd zit, maar jullie weten het vast,
Ik heb ooit (of het nou hier was of ergens anders op het internet) een volledig uitgeruste (ex-) Britse politie auto (compleet met striping e.d) op Nederlands kenteken voorbij zien komen.

Weet iemand hier meer dan:)?

Alvast bedankt!
Al mijn berichten zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn werkgevers of or


FP924

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #5663 Gepost op: 7 augustus 2015, 12:10:31
Citaat van: jordispirit link=msg=1366013 date=1438941535
Sorry als ik verkeerd zit, maar jullie weten het vast,
Ik heb ooit (of het nou hier was of ergens anders op het internet) een volledig uitgeruste (ex-) Britse politie auto (compleet met striping e.d) op Nederlands kenteken voorbij zien komen.

Weet iemand hier meer dan:)?

Alvast bedankt!
Wellicht hier http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=64597 of hier http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=19044
(Al zie ik er zo snel geen Brits politievoertuig tussen staan)


jordispirit

  • HBHV - Rode Kruis EHV - VKR
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
  • IT werkplekbeheerder
Reactie #5664 Gepost op: 7 augustus 2015, 13:44:09
Citaat van: FP924 link=msg=1366017 date=1438942231
Wellicht hier http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=64597 of hier http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=19044
(Al zie ik er zo snel geen Brits politievoertuig tussen staan)

Ah bedankt FP924!
Al mijn berichten zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn werkgevers of or


FlyingDutchman

  • HV-geïnteresseerde ingenieur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,298
Reactie #5665 Gepost op: 7 augustus 2015, 14:14:38
Citaat van: jordispirit link=msg=1366013 date=1438941535
Sorry als ik verkeerd zit, maar jullie weten het vast,
Ik heb ooit (of het nou hier was of ergens anders op het internet) een volledig uitgeruste (ex-) Britse politie auto (compleet met striping e.d) op Nederlands kenteken voorbij zien komen.

Weet iemand hier meer dan:)?

Alvast bedankt!

Is dit hem?

Citaat van: lightning link=msg=1328289 date=1422980066
Op 27-nov '14 kwam onderstaand voertuig in Heerlen langs gereden.
Het lijkt op de demo-Insignia van Abiom, maar dan met andere striping.
(Een betere foto heb ik helaas niet).

http://i57.tinypic.com/nfiidg.jpg
Groeten  FlyingDutchman  "Be careful out there..." ("Hill Street Blues")


Sonic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • Kmar/Politie geïnteresseerde
Reactie #5666 Gepost op: 7 augustus 2015, 15:28:34
Busje staat in Valkenburg bij het bureau, toen ik stage liep in Valkenburg kwam ik elke dag langs het bureau, heb hem al eens eerder op dit forum voorbij zien komen (weet niet meer welk topic). Misschien iemand anders die weet welk topic dat was? En hier is geen fluor rood tussen geplakt, dit zat er toen ook al tussen meende ik.
Klopt idd dat hij staat in Valkenburg, word meer als "boodschappen" auto gebruikt voor ibt,evenementen enzo. Studenten en vp gebruiken deze bus ook de stripping is er geloof ik tussen geplakt en en was voorheen secundair gestripted. Correct me als het fout is;)

Gr


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #5667 Gepost op: 7 augustus 2015, 20:39:56
Sorry als ik verkeerd zit, maar jullie weten het vast,
Ik heb ooit (of het nou hier was of ergens anders op het internet) een volledig uitgeruste (ex-) Britse politie auto (compleet met striping e.d) op Nederlands kenteken voorbij zien komen.

Weet iemand hier meer dan:)?

Alvast bedankt!
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=29144.0

In topic "binnenzijde van politievoertuigen" staat de Insignia van Abiom. Met engelse striping en signalering.
Had eerst BiZa politiestriping. Maar mocht dit na de vorige aanbesteding uiteraard niet meer gebruiken.


jasir

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 556
  • veiligheidsregio drenthe 03
Reactie #5668 Gepost op: 14 augustus 2015, 13:20:18
Ik kwam afgelopen dinsdag in Emmen een witte Volvo XC70 tegen met 4 grillflitsers en op de achterste zijruit een sticker van Ambulancezorg Groningen. Wie weet waar deze auto voor word gebruikt en wat de standplaats is ?

En ik kwam in Emmen ook nog dit busje tegen. Heb hem ook meerdere in Groningen zien staan nabij het hoofdstation wie weet ook hier van de standplaats en de functie.


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #5669 Gepost op: 14 augustus 2015, 14:51:58
Ik kwam afgelopen dinsdag in Emmen een witte Volvo XC70 tegen met 4 grillflitsers en op de achterste zijruit een sticker van Ambulancezorg Groningen. Wie weet waar deze auto voor word gebruikt en wat de standplaats is ?

En ik kwam in Emmen ook nog dit busje tegen. Heb hem ook meerdere in Groningen zien staan nabij het hoofdstation wie weet ook hier van de standplaats en de functie.

Die witte Volvo is volgens mij van een arts van het UMCG. Kan ook een KLPD pit achterop op gezet worden. Weet de ins en outs niet direct. Volgens mij staat ie hier op het forum ergens geparkeerd.