0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.
Weet iemand iets van de BS-64-14? Magirus Deutz Brandweerwagen uit 71'.Leek nog geheel orgineel m.u.v. de blauwe draaiers op dak. Hier zaten zwarte doppen op.Verder nog rood met witte band en alle brandweerlogo's van eerder er nog op.Kwam ik tegen op de A28 u t Noorden.En er lag een kayak op het dak.
Ow geinig. Hij is nog onveranderd. En dus ook een keer kanariegeel geweest... Thanx!
Haha leuk! Ik had hem best vlug gevonden via google: kenteken ingetypt, (bij mij) 3e hit was brandweer.org en aangezien het kenteken en type voldeed aan jouw beschrijving
Ik zag op onderstaande link een MAN Hoogwerker voorbij komen.http://www.agterhuis-fien.nl/trucks/man-tga-26-310/Nu lijkt ie heel erg op de hoogwerker 08-6651 van Geldermalsen/Neerijnen/Zaltbommel/Lingewaal.Als ik het kenteken BP-FV-21 invoer bij het RDW staat wel dat ie op 22/06/2016 is overgeschreven.Weet iemand of dit inderdaad het voertuig is wat ik vermoed?
HW is inderdaad uit dienst bij Waardenburg (e.o) en staat nu bij Agterhuis te koop.