Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1897680 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #810 Gepost op: 2 juli 2008, 11:30:14
Misschien is er een afspraken regeling tussen het bedrijf en de overheid? Of zitten de lampen helemaal niet aangesloten?

Lijkt me niet, dat als hij regelmatig met de politie werkt, hij er zomaar blauwe flitsers op mag hebben. ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #811 Gepost op: 2 juli 2008, 14:15:25
Een leraar van me was BOA (Buitengewoon opsporings amptenaar, als ik het teminste goed heb), hij had ook blauwe lampen in zijn auto. Ze zaten op een bulbar bevestigd die dan op zijn prive auto gezet kon worden. Hij mocht deze lampen alleen gebruiken in aanwewezigheid/samenwerking met politie tijdens een inzet.


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #812 Gepost op: 6 juli 2008, 16:56:51
Afgelopen week zag ik op de N15 in de Europoort een Chevrolet GMT600 rijden met een grote witte sticker op de zijkant (ongeveer bij de Star of Life) met daarop met grote letters MEDIC, en dan nog wat kleine letters eronder die ik niet kon lezen van die afstand. Iemand enig idee voor welk bedrijf deze ambu rijdt?
greetz,  Enrique


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #813 Gepost op: 7 juli 2008, 00:04:03
Afgelopen week zag ik op de N15 in de Europoort een Chevrolet GMT600 rijden met een grote witte sticker op de zijkant (ongeveer bij de Star of Life) met daarop met grote letters MEDIC, en dan nog wat kleine letters eronder die ik niet kon lezen van die afstand. Iemand enig idee voor welk bedrijf deze ambu rijdt?

medic ambulance
Ik heb een uur moeten zoeken naar deze foto's. Maar dat is geen probleem, ik wist dat ze ergens op internet stonden.

foto's: Jap Crew North, foto's zijn gemaakt tijdens automaxx summer edition 2007
http://www.japcrewnorth.nl/
http://www.japcrewnorth.nl/automaxx2007.htm



Op internet is verder helemaal niets over dit bedrijf te vinden.


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #814 Gepost op: 7 juli 2008, 00:37:30
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #815 Gepost op: 7 juli 2008, 08:20:41
medic ambulance
Ik heb een uur moeten zoeken naar deze foto's. Maar dat is geen probleem, ik wist dat ze ergens op internet stonden.

U is een heer!!!!! Dank!!!

Overigens snap ik nu ook gelijk waarom ik die ambu op de N15 in de Europoort tegenkwam: dit is een ambulance van SFS (Storm Firefighting Support b.v.) en dat bedrijf is gevestigd aan de Dintelweg in de Europoort. Kennelijk zijn dat dus magneetplaten die Medic Event Support erop plakt.
greetz,  Enrique


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #816 Gepost op: 10 juli 2008, 19:30:23
Ik zag net hier (lees Twente) een Volkswagen T5 van de poltie rijden. Hij had een transparante LED-balk op het dak. Heeft iemand al foto`s van dit voertuig?
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Nico_B

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 168
Reactie #817 Gepost op: 12 juli 2008, 10:44:52
Ik zag net hier (lees Twente) een Volkswagen T5 van de poltie rijden. Hij had een transparante LED-balk op het dak. Heeft iemand al foto`s van dit voertuig?

Nog niet. Hij staat op buro Noord in Enschede. Hij is mij steeds te snel af alhoewel ik er 100 meter er van af woon.
Groet Nico_B


Firemaus

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
  • BrandMeester
Reactie #818 Gepost op: 14 juli 2008, 17:06:41
De 675 is een HV 2 voertuig van het korps Waterland post Monnickendam.
De blauwe lamp zit inderdaad op de lichtmast.
Deze gaat pas aan als de mast omhoog gaat /staat.
Dus niet tijdens het rijden.
When the sent us to hell........ we'll put it out!   http://www.brandweerpurmerend.com http://www.brandweerzaanstad.nl


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #819 Gepost op: 15 juli 2008, 00:53:26
De 675 is een HV 2 voertuig van het korps Waterland post Monnickendam.
De blauwe lamp zit inderdaad op de lichtmast.
Deze gaat pas aan als de mast omhoog gaat /staat.
Dus niet tijdens het rijden.



Harstikke mooi, maar waar reageer je op? Volgende keer even quoten aub!

Groet
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !