Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1898856 keer)

0 gebruikers (en 31 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #940 Gepost op: 19 oktober 2008, 21:53:50
Door de boxermotor en koffers is hij vrij breed...... ;)

Dat is de reden dat je deze motor ook niet als opvallende motor ziet bij de politie. Er zijn daarintegen wel diensten bij de politie die dit type motorfiets gebruiken.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #941 Gepost op: 25 oktober 2008, 13:03:10
Onderstaande auto is volgens mij van De Graaff ambulancetechniek uit Waalwijk.
Maar de vraag is bij wie dit voertuig in dienst is.
Of is het een toevallige passant?





bron: www.mediatv.nl
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #942 Gepost op: 25 oktober 2008, 14:16:49
Ik had vanochtend diezelfde vraag... ben maar even gaan toeren langs de Centrale Huisartsen Post Waterweg Noord bij het Vlietland Ziekenhuis, locatie Holy in Vlaardingen. Daar stond niks. Ook de "normale" CHP-wagen niet. Toen even langs Airport gereden, om te kijken of het wellicht een vervangende MMT-wagen zou kunnen zijn (hoewel me dat sterk leek/lijkt vanwege de hoeveelheid spullen die het MMT mee moet nemen). Stond niks buiten. Toen langs het Kleinpolderplein gereden, en daar zag ik de 17-901 (MMT Rotterdam) staan. Ergo conclusio: ik weet het niet zeker, maar het ZOU kunnen dat het een tijdelijk voertuig voor het MMT is. (ervan uitgaande dat het MMT gisterenmiddag om één of andere reden niet met de heli is uitgerukt én het vervangende MMT-voertuig van de LFR van BZK niet beschikbaar was).
greetz,  Enrique


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #943 Gepost op: 25 oktober 2008, 16:34:34
HAP Waterweg Noord heeft toch die witte Hyundai Santa Fé met groene lichtbalk?
(welke nog een keer van een betonblok getakeld moest worden...)

Bij de foto's dacht ik ook aan het MMT. Behalve ambulancepersoneel en MMT lopen daar verder geen mensen van de witte kolom.
Maar goed, het blijft een fotomoment en geen totaaloverzicht ;)

Misschien P.K. even benaderen :)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #944 Gepost op: 25 oktober 2008, 16:51:17
HAP Waterweg Noord heeft toch die witte Hyundai Santa Fé met groene lichtbalk?
(welke nog een keer van een betonblok getakeld moest worden...)

Bij de foto's dacht ik ook aan het MMT. Behalve ambulancepersoneel en MMT lopen daar verder geen mensen van de witte kolom.
Maar goed, het blijft een fotomoment en geen totaaloverzicht ;)

Misschien P.K. even benaderen :)

Inderdaad, en daar rijden ze nog steeds mee.

MMT is geheel correct. De Vito heeft wat kleine mankementjes, staat nu voor onderhoud op het Kleinpolderplein. Begin komende week komt ie weer terug bij het MMT. De Suzuki rijdt tot die tijd inderdaad als MMT 17-901. Ná die tijd gaat ie als vervangende dienstauto van de GHOR Rijnmond rijden (OvD-G, CvD-G, gewone dienstauto etc. al naar gelang de behoefte). En dat blijft zo tótdat de nieuwe Volkswagen diensauto's van de GHOR (o.b.v. de VRR-aanbesteding) binnen zijn. Dat wordt mogelijk volgende week al, maar mogelijk ook pas eind november. We wachten het af.

Overigens zal de MMT-Vito over niet al te lange tijd worden vervangen door een ander voertuig. Waarschijnlijk wordt dat geen Touran, maar een ander voertuig. In elk geval vindt het MMT dat ze op dit moment teveel meenemen in de Vito, en dat ze het met minder ook af kunnen (twee tassen, de corpuls etc., gewoon de basisbehoefte).
greetz,  Enrique


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #945 Gepost op: 25 oktober 2008, 17:22:31
Overigens zal de MMT-Vito over niet al te lange tijd worden vervangen door een ander voertuig. Waarschijnlijk wordt dat geen Touran, maar een ander voertuig. In elk geval vindt het MMT dat ze op dit moment teveel meenemen in de Vito, en dat ze het met minder ook af kunnen (twee tassen, de corpuls etc., gewoon de basisbehoefte).

Het gerucht gaat, dat de MMT busjes vervangen zullen gaan worden door iets uit de Volkswagen garage en dat er een mmt uit Nederland laatst een of twee dagen met een belgische MUG wagen heeft proefgereden. (of die wagen in Nederland reed, of dat zij daar hebben meegedraaid was niet bekend). Het zou dus kunnen dat het of een Touran, Transporter of Passat station gaat worden.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #946 Gepost op: 25 oktober 2008, 17:42:33
Overigens zal de MMT-Vito over niet al te lange tijd worden vervangen door een ander voertuig. Waarschijnlijk wordt dat geen Touran, maar een ander voertuig. In elk geval vindt het MMT dat ze op dit moment teveel meenemen in de Vito, en dat ze het met minder ook af kunnen (twee tassen, de corpuls etc., gewoon de basisbehoefte).

Is dat niet vanuit de participatie in de GNK-C dat ze zoveel spullen bij zich hebben? Nu worden de busjes natuurlijk in veel mindere mate voor het GNK-C gebruik dan voor reguliere MMT inzetten, dus wat dat betreft kan ik het wel begrijpen.

Hoe zit dat eigenlijk met MMT's uit de overige traumacentra (met alleen een bus). Die rukken nauwelijks uit bij mijn weten, dus zullen die bussen ook niet technisch versleten zijn.


Het gerucht gaat, dat de MMT busjes vervangen zullen gaan worden door iets uit de Volkswagen garage en dat er een mmt uit Nederland laatst een of twee dagen met een belgische MUG wagen heeft proefgereden. (of die wagen in Nederland reed, of dat zij daar hebben meegedraaid was niet bekend). Het zou dus kunnen dat het of een Touran, Transporter of Passat station gaat worden.

Ik stem voor de Touareg 8)
Kan je ook een hoop in kwijt en die wagen is onder vele omstandigheden inzetbaar.
Onder het mom van het MMT komt naar je toe deze zomer, kan je zo nu en dan nog eens een weilandje inrijden :P
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


kevin27

  • Manschap A | Aspirant N4 Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 441
Reactie #947 Gepost op: 26 oktober 2008, 22:29:54
Heeft iemand misschien een foto van het CVD-G voertuig van Utrecht want kan nergens info erover vinden of heb ik soms niet goed gekeken
Sollicitatie Hoofdagent Amsterdam


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #948 Gepost op: 26 oktober 2008, 23:39:36
Heeft iemand misschien een foto van het CVD-G voertuig van Utrecht want kan nergens info erover vinden of heb ik soms niet goed gekeken

Is dat die Volvo V50?
Dan moet je misschien even zoeken op RGF Utrecht. Hij staat / stond hier wel op het forum in ieder geval.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #949 Gepost op: 27 oktober 2008, 17:41:24
Is dat die Volvo V50?
Dan moet je misschien even zoeken op RGF Utrecht. Hij staat / stond hier wel op het forum in ieder geval.

Die foto heb ik wel... Als het die Volvo betreft?