Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1898972 keer)

0 gebruikers (en 46 gasten bekijken dit topic.

Politiefan

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 556
Reactie #980 Gepost op: 29 november 2008, 18:50:39
Weet iemand waarvoor dit voertuig gebruikt wordt?



Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #981 Gepost op: 29 november 2008, 18:57:33
Jazeker, dat zijn de lang verwachte en uiteindelijk toch geleverde bussen van het Paraat Peloton (PP) van de pliesiies in Haaglanden. PP is een ME-peloton dat bijna altijd in dienst is (en dus "paraat" staat) t.b.v. snelle inzetten in de regio (vergelijkbaar met de Vliegende Brigade in Amsterdam, de voormalige Flying Squad in Rotterdam en de huidige Regionale Ondersteunings Groep ROG in Rotterdam). Worden ingezet waar snel veel handjes nodig zijn, maar ook bij geplande invallen in bv drugspanden, preventief fouilleeracties etc.
greetz,  Enrique


Matthieu

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 94
Reactie #982 Gepost op: 29 november 2008, 18:57:46
Dat werd wel 'ns tijd geloof ik he ;D Moest 'ie uit Spanje komen? >:D :D

Heb je er een foto van toevallig?

Nee, uit Den Haag en wat bleek: het was onze oude voertuig uit de tijd toen we nog onder Amstelland/ de Meerlanden vielen. Hij heeft dus een jaar lang stof staan te happen bij BZK.  :o :o :o
Foto komt er nog aan.

Groeten, Matthieu
Matthieu Berrevoets Coördinator Verbindingen Rode Kruis Afd. Amstelveen 35-21 EHV-er Rode Kruis Afd. Amstelveen


Politiefan

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 556
Reactie #983 Gepost op: 29 november 2008, 19:02:07
Jazeker, dat zijn de lang verwachte en uiteindelijk toch geleverde bussen van het Paraat Peloton (PP) van de pliesiies in Haaglanden. PP is een ME-peloton dat bijna altijd in dienst is (en dus "paraat" staat) t.b.v. snelle inzetten in de regio (vergelijkbaar met de Vliegende Brigade in Amsterdam, de voormalige Flying Squad in Rotterdam en de huidige Regionale Ondersteunings Groep ROG in Rotterdam). Worden ingezet waar snel veel handjes nodig zijn, maar ook bij geplande invallen in bv drugspanden, preventief fouilleeracties etc.
Thanks voor het snelle antwoord! :D

Deze stond vrijdag bij de grote brand in Leidschendam..mooi bussie :P


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #984 Gepost op: 29 november 2008, 19:33:49
De nieuwe Sprinter van de VerkeersOngevallenGroep van de verkeerspolitie (executieve ondersteuning) Rotterdam-Rijnmond vind ik toch een stuk mooier. Helaas kan ik hier geen foto van plaatsen, omdat de externe foto-upload-server Putfile al 100 jaar niet werkt en er hier geen foto's direct meer kunnen worden "upgeload". Althans, niet kunnen is natuurlijk overdreven, maar eigenlijk vind ik het gewoon teveel moeite.... :-[
greetz,  Enrique


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #985 Gepost op: 30 november 2008, 00:16:38
Hij heeft dus een jaar lang stof staan te happen bij BZK.  :o :o :o

Hij stond niet zo lang geleden nog in een loods op de gemeentewerf in Aalsmeer ... Of was dat een andere?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Bart S

  • Gast
Reactie #986 Gepost op: 30 november 2008, 10:06:27
Hij stond niet zo lang geleden nog in een loods op de gemeentewerf in Aalsmeer ... Of was dat een andere?

Da's de Ambuteam-bus. De SIGMA-bus stond in Hoofddorp...


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #987 Gepost op: 30 november 2008, 13:20:55
Da's de Ambuteam-bus. De SIGMA-bus stond in Hoofddorp...

Die is ook geel  ;D
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #988 Gepost op: 30 november 2008, 14:07:30
De nieuwe Sprinter van de VerkeersOngevallenGroep van de verkeerspolitie (executieve ondersteuning) Rotterdam-Rijnmond vind ik toch een stuk mooier. Helaas kan ik hier geen foto van plaatsen, omdat de externe foto-upload-server Putfile al 100 jaar niet werkt en er hier geen foto's direct meer kunnen worden "upgeload". Althans, niet kunnen is natuurlijk overdreven, maar eigenlijk vind ik het gewoon teveel moeite.... :-[

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,13151.msg608510.html#msg608510
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #989 Gepost op: 2 december 2008, 21:04:25
16.44 A1 AMBU 17210 ONWEL Servicedienst ROTTERDAM WIJNHAVEN 69 3011WJ ROTTERDAM rt bon 87154

Iemand enig idee welk voertuig hier wordt bedoeld? Als het goed is zou het een piketvoertuig van de Ambulancezorg Rotterdam-Rijnmond zijn. Ik gok dan op zo'n Seat Ibiza, maar die zijn nog nooit via P2000 gealarmeerd en volgens mij ook nog nooit operationeel ingezet bij een melding. Of zou het een heel nieuw voertuig uit de aanbesteding van 145 dienstauto's voor de Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond zijn?
greetz,  Enrique