Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1898978 keer)

0 gebruikers (en 51 gasten bekijken dit topic.

Matthieu

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 94
Reactie #990 Gepost op: 2 december 2008, 22:19:12
Hij stond niet zo lang geleden nog in een loods op de gemeentewerf in Aalsmeer ... Of was dat een andere?

@ Bart en Jeroen,

Het AMBU-voertuig heeft idd in Aalsmeer gestaan, dat was nog uit de tijd dat we bij Amstelland/ de Meerlanden zaten, het voertuig komt nu in Hoofddorp bij het nieuwe ambulancepost van VZA te staan, alleen wanneer weet ik helaas niet.
Matthieu Berrevoets Coördinator Verbindingen Rode Kruis Afd. Amstelveen 35-21 EHV-er Rode Kruis Afd. Amstelveen


Bart S

  • Gast
Reactie #991 Gepost op: 3 december 2008, 21:32:04
@ Bart en Jeroen,

Het AMBU-voertuig heeft idd in Aalsmeer gestaan, dat was nog uit de tijd dat we bij Amstelland/ de Meerlanden zaten, het voertuig komt nu in Hoofddorp bij het nieuwe ambulancepost van VZA te staan, alleen wanneer weet ik helaas niet.

I know.... daar zijn ze al een hele tijd over aan het steggelen.... weet niet of je wel eens bij de nieuwe post geweest bent, maar momenteel is er errug weinig plek voor die bus.... ;)


Matthieu

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 94
Reactie #992 Gepost op: 4 december 2008, 17:04:22
I know.... daar zijn ze al een hele tijd over aan het steggelen.... weet niet of je wel eens bij de nieuwe post geweest bent, maar momenteel is er errug weinig plek voor die bus.... ;)

Weet ik, ben al bij die nieuwe post geweest, tijdens de bouw hebben ze er niet op gelet hoeveel voertuigen daar moeten staan.
Matthieu Berrevoets Coördinator Verbindingen Rode Kruis Afd. Amstelveen 35-21 EHV-er Rode Kruis Afd. Amstelveen


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #993 Gepost op: 5 december 2008, 11:24:36
11.15 A1 AMBU 17210 POB Vopak Terminal KONINGIN WILHELMINAHAVEN ZOZ 1 3134KH VLAARDINGEN vdg bon 87896

12.09 A1 AMBU 17210 ONWEL Sleutelcentrale HERMAN ROBBERSSTRAAT 45 3031RG ROTTERDAM rt bon 87921

13.00 A1 AMBU 17210 POB SOPHIASTRAAT 20 3061LT ROTTERDAM rt bon 87942

Nog steeds niemand een idee?  8)
greetz,  Enrique


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #994 Gepost op: 5 december 2008, 14:29:00
Nog steeds niemand een idee?  8)

Dit voertuig / deze functionaris lijkt ook geen eigen capcode te hebben. Op pd5hw komt ie alleen voorbij middels de monitorcode (1420999).

Ik zou er een mailtje aan MRV aan wagen als ik jou was ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #995 Gepost op: 5 december 2008, 18:10:27
Dit voertuig / deze functionaris lijkt ook geen eigen capcode te hebben. Op pd5hw komt ie alleen voorbij middels de monitorcode (1420999).

Ik zou er een mailtje aan MRV aan wagen als ik jou was ;)

Neuh, ben vandaag maar even op een melding afgegaan in Vlaardingen... en het mysterie is opgelost. Althans, v.w.b. het voertuig.

http://www.ambulanceforum.nl/forum/index.php?topic=298.30

daar staat ie. Een VW Sharan, ex-GHOR Haaglanden. Qua bemensing heb ik nog wel wat vraagtekens, de bestuurder was een oudere man en de bijrijder een jonge man. Bijrijder had een normale broek aan (geen AZRR-broek ofzo dus) in elk geval. Het leek me wat weg hebben van een stagiair, zeker ook omdat de 17210 steeds vlak ná een normale ambulance wordt gealarmeerd. Geen first responder of alternatief voor een motorambu ofzo dus. Ik vermoed dat het een stagiair is en dat er mogelijk voor gekozen is om deze in een apart voertuig onder te brengen in plaats van op één specifieke ambulance. Zo kan de MKA een beetje zorgen voor afwisselende ritten. Maar dat is filosoferen hoor, maar ik vind het zelf wel heel plausibel van mezelf...... ;D
greetz,  Enrique


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #996 Gepost op: 5 december 2008, 18:45:29
Tijdens de ambulancebeurs dit jaar was hij nog van Haaglanden ;)

OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #997 Gepost op: 5 december 2008, 19:39:13
Grappig, want ik heb op de ambubeurs ook een soortgelijke Sharan gezien, maar dan in de uitvoering zoals ie nu in Rotterdam rijdt, dus zonder regio/ghor-stickers erop. Alleen coördinatie en ambulance. Ik dacht eigenlijk dat dat hem dan moest zijn geweest, maar dit kenteken is duidelijk. Kennelijk zijn er nu dus 2 ex-Haaglandse Sharans zonder regio/ghor-stickers. Mogelijk toch eigendom van een verhuurder?
greetz,  Enrique


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #998 Gepost op: 5 december 2008, 20:21:42
Grappig, want ik heb op de ambubeurs ook een soortgelijke Sharan gezien, maar dan in de uitvoering zoals ie nu in Rotterdam rijdt, dus zonder regio/ghor-stickers erop. Alleen coördinatie en ambulance. Ik dacht eigenlijk dat dat hem dan moest zijn geweest, maar dit kenteken is duidelijk. Kennelijk zijn er nu dus 2 ex-Haaglandse Sharans zonder regio/ghor-stickers. Mogelijk toch eigendom van een verhuurder?

Ben er ook al een aantal keren eentje tegen gekomen in Amstelveen - Hoofddorp  ::) De eerste keer met haaglanden er op, en de tweede keer zonder :|
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #999 Gepost op: 5 december 2008, 23:15:43
Grappig, want ik heb op de ambubeurs ook een soortgelijke Sharan gezien, maar dan in de uitvoering zoals ie nu in Rotterdam rijdt, dus zonder regio/ghor-stickers erop. Alleen coördinatie en ambulance. Ik dacht eigenlijk dat dat hem dan moest zijn geweest, maar dit kenteken is duidelijk. Kennelijk zijn er nu dus 2 ex-Haaglandse Sharans zonder regio/ghor-stickers. Mogelijk toch eigendom van een verhuurder?

Zijn die Tourans met witte lichtbalk niet in de plaats van deze sharans gekomen?
De sharans hebben ze dan dus kunnen afstoten.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s