Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1922231 keer)

0 gebruikers (en 24 gasten bekijken dit topic.

Haageneesch

• Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #3620 Gepost op: 20 april 2012, 12:44:24
Op foto's van Regio15 bij een ongeval kwam ik op de eerste foto een volvo tegen, met als ik het goed zie een aansluiting voor een pit links achter op het dak. Kan me vergissen, maar volgens mij heeft hij ook een autobordje rechts voor achter de voorruit. Iemand info over deze auto?

Bron: http://regio15.nl/actueel/lijst-weergave/9-ongevallen/12233-veel-verkeersoverlast-door-ongeval-n211

Ik heb zojuist de originele foto bekeken, en het is inderdaad een DIN-aansluiting welke daar linksachter op het dak zit. Wat er op het plaatje staat kan ik niet zien.

Ik betwijfel ten zeerste of dit een politievoertuig is. In ieder geval niet van Haaglanden dan, die hebben naar mijn weten divere plakpitten en geen 'DIN-pitten' op burgerbakken zitten...

Edit: dit ding dus:

Van de Hella site

sylvester1986

• Gast
Reactie #3621 Gepost op: 20 april 2012, 12:47:14
Is het Gele dan geen werkverkeer bordje?

CMKmaat

• What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #3622 Gepost op: 20 april 2012, 16:28:25
Vandaag gespot op de A1 een gele transporter met op de achterkant rood/witte pijlmarkering. Op de voordeuren zat het rijkslogo, zoals ook bij de WIS'sen, maar dan in het oranje. Hij reedt achter een trekker (vrachtwagen) van de Landmacht.
Wie heeft em al eerder gespot en op de foto?
Ik denk dan direct aan eventueel luchtverkeersbeveiliging van de Luchtmacht.
Lijkt mij eerder transportbegeleidersvoertuig, weet alleen niet of deze bij de landmacht bestaan...
Eerste letters van het kenteken zouden wat meer duidelijkheid geven...

And we have a winner. Er zijn diverse transportbegeleidingsvoertuigen bij de Landmacht. Geel, chevrons in rood/wit er op en aan de bovenzijde voorzien van (meestal) 2 amber pitten (weet even niet of het linksvoor en rechtsachter is of andersom)
Alleen transporteruitvoeringen zijn nieuw voor mij.
Zal binnenkort wel even een verguning aanvragen om een plaatje schieten van één van die bakken die in Stroe staan.
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.

lennard

• Forum gebruiker
Reactie #3623 Gepost op: 20 april 2012, 16:50:28
Geen foto ofzo, maar BRW dord milieu, ik krijg dan als melding steeds:
8441  BRW dord mileu  tijd/datum
Wie weet wat dar betekent?
Bewegende tekst weggehaald, dat vergemakkelijkt het lezen niet.

Gijs

• Oud brandweer-instructeur
  • Senior gebruiker
Reactie #3624 Gepost op: 20 april 2012, 17:59:46
Is de milieudienst Drechtsteden welke bij calamiteieten via de mk Dordrecht en later cmk RRZHZ wordt opgeroepen als 8441.
Hoop je voldoende te hebben geinformeerd
Bij instappen begint de inzet.

s.strijk

• BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
Reactie #3625 Gepost op: 20 april 2012, 19:46:46
Op foto's van Regio15 bij een ongeval kwam ik op de eerste foto een volvo tegen, met als ik het goed zie een aansluiting voor een pit links achter op het dak. Kan me vergissen, maar volgens mij heeft hij ook een autobordje rechts voor achter de voorruit. Iemand info over deze auto?

Bron: http://regio15.nl/actueel/lijst-weergave/9-ongevallen/12233-veel-verkeersoverlast-door-ongeval-n211

zoals sylvester al aangeefd kan het een bordje zijn van werkverkeer maar ik denk dat we die auto moeten linken aan de man in het beige vest. Aangezien die geen ambulance outfit aan heeft maar wel de paarse behandelhandschoenen

nicotromp

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #3626 Gepost op: 21 april 2012, 15:59:18
ik heb een landrover lightweight ex defensie en wil graag weten bij welk onderdeel hij werkzaam is geweest
weet iemand hoe ik daar achter kan komen het kenteken was kx-24-32

-Volvo-34-

• Senior gebruiker
Reactie #3627 Gepost op: 21 april 2012, 18:50:20
Wwemv een gele half gestripte biza ambulance. Nog met grillflitsers, lichtbalk achterop & werklichten. Oud model Mercedes Sprinter, gespot in Hoorn nabij station NS, vanochtend om half 8, en net om kwart voor 7. Roepnummer begon met 14-1??
Wwemv een rode oud model opel zafira, kwart over 7 vanmorgen geparkeerd nabij Verfmolen in Hoorn. Had grillfitsers, volgens mij ook extra scherm boven in het dashboard, kenteken mij onbekend.
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.

-Volvo-34-

• Senior gebruiker
Reactie #3628 Gepost op: 21 april 2012, 18:59:10
Excuseer laatst gemelde auto was een rode Renault Scenic, oud model. Reed net voorbij met de bus kenteken is 01-JJ-XG.
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.

MarcoV

• Senior gebruiker
Reactie #3629 Gepost op: 21 april 2012, 19:07:14
Excuseer laatst gemelde auto was een rode Renault Scenic, oud model. Reed net voorbij met de bus kenteken is 01-JJ-XG.

http://www.brandweerdatabase.dds.nl/BVO/korpsen.php?korps=32&vtg=3760