Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1899404 keer)

0 gebruikers (en 23 gasten bekijken dit topic.

Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #3730 Gepost op: 29 mei 2012, 13:59:24
"Ik heb met spoed een stadswacht nodig hier, bel 112!" "Ik heb een stadswacht nodig zonder spoed, bel 0900-8844!" Ben benieuwd of de meldkamer 112 c.q. politie inderdaad het eerste aanspreekpunt is voor mensen die de stadswacht Den Bosch nodig hebben... is het telefoonnummer van de gemeente Den Bosch niet veel handiger? :-X

Hoe het met telefoonnummer zit weet ik niet. Wel weet ik dat stadstoezicht in Den Bosch intensief samenwerkt met de regiopolitie en er is een gezamenlijke toezichtspost met de Spopo op het station.
Senior GGP / Oost-Brabant


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #3731 Gepost op: 29 mei 2012, 14:06:40
Hoe het met telefoonnummer zit weet ik niet. Wel weet ik dat stadstoezicht in Den Bosch intensief samenwerkt met de regiopolitie en er is een gezamenlijke toezichtspost met de Spopo op het station.
Stadswacht Rotterdam luister mee op C2000. Ik vind de keuze van 112 en 0900 voor stadswacht een logische keus. Burgers zullen eerder politie bellen voor een melding dan de gemeente, de politie kan dit vervolgens delegeren!
Hobby Bobby eenheid Den Haag


joostvankempen

  • REDDINGSBRIGADE
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 944
  • projectmanager ICT lokale overheid
    • Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch
Reactie #3732 Gepost op: 29 mei 2012, 16:01:41
Hoe het met telefoonnummer zit weet ik niet. Wel weet ik dat stadstoezicht in Den Bosch intensief samenwerkt met de regiopolitie en er is een gezamenlijke toezichtspost met de Spopo op het station.

Stadstoezicht 's-Hertogenbosch is in een paar jaar tijd gegroeid van een paar parkeerboete-schrijvers tot een bijna-gemeentepolitie. Met een echt 'hoofdbureau' in de binnenstad (politie is door regiovorming naar rand van de stad getrokken), een wagenpark met striping en lichten, kleding die lijkt op die van agenten en met taken voor overlastmeldingen, parkeren, verkeersregelaar, maar ook bekeuren van fietsers in voetgangersgebied etc. En niet alleen in de binnenstad, maar ook in de buitenwijken en bij evenementen.

Als Bosschenaar heb ik het idee dat de gemeente gewoon lekker haar 'eigen' politiekorps aan het bouwen is, nu de Politie NL steeds verder weg komt te staan ;)

En wat ik begrepen heb, hebben ze wel een eigen meldkamer, maar gaat het zoveel mogelijk via de GMK daarnaartoe en dan naar de toezichthouders. Om te voorkomen dat mensen weer een extra nummer moeten onthouden ;)
Bestuurslid Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch


sylvester1986

  • Gast
Reactie #3733 Gepost op: 29 mei 2012, 16:51:32
Ook in Dordrecht lijkt men op de politie.
Volgens mij staat de BOA (rechter biker) uit Overtreders er ook op.

http://cms.dordrecht.nl/toezicht


sylvester1986

  • Gast
Reactie #3734 Gepost op: 31 mei 2012, 11:08:03
Op 0:56 rijdt een wagen met een Blauwe/amber lichtbalk, waar is deze van?
Stel je kan niet autorijden en het is glad in Amsterdam
robdelft


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #3735 Gepost op: 31 mei 2012, 11:50:10
Op 0:56 rijdt een wagen met een Blauwe/amber lichtbalk, waar is deze van?
Aan de blauwe kentekenplaat en de lichtbalk te zien is het een meditaxi met een lichtbalk waarbij het middengedeelte met VZA er op wit verlicht is (met een kleurafwijking van het transparant en de verlichting wat het wat geler maakt)


zwelgje

  • Burger met bijzondere interesse in wetgeving en organisatie structuren
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,077
Reactie #3736 Gepost op: 31 mei 2012, 12:10:32
Lijkt mij hetzelfde soort voertuig wat in dit topic ook besproken wordt:
(opmerking: de discussie in dit topic over meertaxi en OGS is van een tijd terug.)

Ik heb er ook een keer één gespot ;)


Als je niet veel onthoudt, kan je ook niet veel vergeten


ggj

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 186
Reactie #3737 Gepost op: 4 juni 2012, 11:16:44
Ik heb net op het Moersepad (fietspad) in Tilburg een zwarte Volkswagen Golf V GT Sport 3-deurs gezien met zoals het leek een dealersticker op de deur. Er zaten twee agenten in. Weet iemand wat dit is? Ik heb nog nooit eerder zo'n auto gezien bij de politie. Kenteken per PB.


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #3738 Gepost op: 8 juni 2012, 19:47:20
Onopvallend voertuig verwijderd ivm kenteken.Wie weet wat meer over dit voertuig van welke regio ?

<script src='http://img198.imageshack.us/shareable/?i=img4717l.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>

En de welke regio zit de Politie motor met MS-LL-06


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #3739 Gepost op: 8 juni 2012, 19:49:23
IVVP?