Overigens zijn er wat meer filmpjes van de StEB op het internet te vinden en die van de brandweercompagnie begeleiding is discutabel tot zeer, zeg maar...
Omdat je het filmpje helaas niet geplaatst had ben ik even op zoek gegaan naar een filmpje waarvan ik denk dat je bedoeld.
Als je onderstaand filmpje bedoeld dan kan ik begrijpen wat je bedoel Lt. Col. Me.
Waarschijnlijk doel je op het inhalen over de dubbele doorgetrokken streep en het tripleren ( beide feiten meerdere malen gepleegd )
door minimaal 1 verkeersregelaar op de motor.
Voor het gemak heb ik het commentaar wat op het filmpje geplaatst is er even in een citaat onder geplaatst.
Mochten er mensen van de Blauwe tak zijn die over het citaat meer kunnen vertellen dan lees ik en mogelijk anderen met mij het graag.
StEB motor begeleiding van brandweer compagnieGeüpload door
targetlasergame op 29 mrt 2011
Begeleiding op de N381 tijdens een brandweer verplaatsings oefening door motorrijders van de StEB
Dit is een begeleidings klus: en mag er dus wel door zowel de verkeers regelaars als de politie ingehaald worden.
er mag zelfs door rood gereden worden. een transport als dit is appart aangevraagd en gelden apparte regels.
filmpje is allemaal netjes en legaal.