0 gebruikers (en 28 gasten bekijken dit topic.
Gisterenavond op de A20 bij Gouda een Setra bus zien rijden (donkerblauw/zwart), met naar mijn idee rondom bovenaan de rand ledflitsers. Verder onopvallend, dus misschien is het helemaal niks..... Iemand een idee, of komt het bekend voor??
Beste Rotterdammer, zaten er normale ramen in? Er zijn namelijk dan twee mogelijkheden, je hebt een/of (de nieuwe)bus van het koninklijkhuis gezien of (en ik weet niet of ze die nog hebben) de bus voor diplomatiek vervoer.
Er zaten wel normale ramen in. Bus van het koninkliljk huis... het was zeker geen AA-kenteken, al zegt dat niks want ze schijnen ook normale platen te kunnen voeren. Weet niet wat voor kentekens ze voeren voor het diplomatiek vervoer, maar het was ook geen CD. Het was naar mijn mening wel een vrij nieuwe bus.
Dienst: Dienst Justitiële Inrichtingen, Dienst Vervoer & Ondersteuning (DV&O)Roepnummer: ~Soort voertuig: autobusMerk en type: Volvo BM10Overige bijzonderheden: donkerblauw van kleur
de DJI heeft ook een blauwe uitvoering, maar die is wat bejaard.
Is die nog in dienst? Toevallig heb ik afgelopen zaterdag een van de zogenaamde "28-persoonscellenbussen" van binnen bekeken (als bezoeker ), erg mooi ding! Voor zover ik had begrepen zijn er twee van deze moderne bussen in dienst.
Kort antwoord Nee