Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1920606 keer)

0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.

brielle

• Gast
Reactie #450 Gepost op: 26 juni 2007, 21:42:21
Hoe bedoel je?

Rode wagens, rode signalering, rode strepen?  ???

ik weet niet zeker of ik het goed heb maar ik denk dat hij bedoeld rode lampen, verbeter mij als ik het mis heb O0

7194

• Senior gebruiker
Reactie #451 Gepost op: 26 juni 2007, 21:43:32
@Gerard,

op de Vito die ik tegen kwam stond ook echt "Hondenbrigade". Dat mis ik op deze...  :|
Dan zullen het anderen geweest zijn.

Ferrari_F50

• Gast
Reactie #452 Gepost op: 26 juni 2007, 21:44:34
ik weet niet zeker of ik het goed heb maar ik denk dat hij bedoeld rode lampen, verbeter mij als ik het mis heb O0

Klopt, rood met blauw. Ik ving het laatst ergens op.

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #453 Gepost op: 26 juni 2007, 22:12:56
Klopt, rood met blauw. Ik ving het laatst ergens op.

Klok en klepel ;)

Naar aanleiding van de rode lampen op de nieuwe HV van Hoofddorp, werd aangegeven dat er weer proef wordt gedraaid met rode lampen, om te kijken of dit toegevoegde waarde heeft. Blauwe + Rode lampen is dus geen nieuwe norm en er zal nog wel behoorlijk wat tijd overheen gaan wil het dat wel worden (als het uberhaupt zover komt).
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

Robinh

• Senior gebruiker
Reactie #454 Gepost op: 26 juni 2007, 22:24:58
Deze:

Zag vandaag dat ze nu aan de voorzijde extra zijn uitgerust met twee LED-pitten. Dat moet een waar lichtfestijn zijn als ze die aanzetten in het donker.  :o 8)
Zijn opgebouwd door L&S, ik dacht in totaal 3 ofzo, heb wel foto`s tijdens de opbouw, is alleen slechte kwaliteit :-\ ;)

OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #455 Gepost op: 7 juli 2007, 17:25:37
Ik kwam op internet deze foto's tegen met de Toyota Rav4

Weet iemand regio plus district van dit voertuig?

http://www.derodehaan.com/Upload/Politie/images/2007/Kennemerland/Haarlem/2007-07-06_Aanhanger_vrachtwagen_gekantelt,_Rijksweg_A200,_Haarlem/IMG_2550.jpg
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #456 Gepost op: 7 juli 2007, 22:40:30
Ik kwam op internet deze foto's tegen met de Toyota Rav4

Weet iemand regio plus district van dit voertuig?

http://www.derodehaan.com/Upload/Politie/images/2007/Kennemerland/Haarlem/2007-07-06_Aanhanger_vrachtwagen_gekantelt,_Rijksweg_A200,_Haarlem/IMG_2550.jpg

Ik zat even aan deze te denken, maar die is het niet: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,12165.0.html
(beetje uit de koers. daarnaast heeft de wagen op de door jeroen geplaatste foto geen zoeklamp)

Als je geluk hebt is ie van Kennemerland 8)
Groeten, Maarten  

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #457 Gepost op: 7 juli 2007, 22:45:34
Ik zat even aan deze te denken, maar die is het niet: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,12165.0.html
(beetje uit de koers. daarnaast heeft de wagen op de door jeroen geplaatste foto geen zoeklamp)

Als je geluk hebt is ie van Kennemerland 8)

Daar dacht ik zelf ook aan, nu het district / bureau nog!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Ferrari_F50

• Gast
Reactie #458 Gepost op: 9 juli 2007, 23:04:27
Deze stond een aantal straten verder, een die van Landelijk Faciliteit Rampenbestrijden. Maar mijn vraag is waar worden deze voertuigen voor ingezet, ook omdat ze die zwaailampen hebben en waar staan deze voertuigen?

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #459 Gepost op: 10 juli 2007, 01:13:41
Deze stond een aantal straten verder, een die van Landelijk Faciliteit Rampenbestrijden. Maar mijn vraag is waar worden deze voertuigen voor ingezet, ook omdat ze die zwaailampen hebben en waar staan deze voertuigen?

http://img45.imageshack.us/img45/3302/dscf2120zl3.jpg

Eerst even wat over de Landelijke Faciliteit Rampenbestrijding

Alle SIGMA, AMBUteam, VRT, MMT voertuigen, evenals vele haakarmwagens van de brandweer, zijn materieel van de landelijke faciliteit rampenbestrijding, geleverd bij de diverse regio's. Dit matrieel is eigendom van het ministerie van binnenlandse zaken, waar de LFR onderdeel van is. Op de site van de LFR kan je lezen wat zij nog meer doen en waar dit voertuig dus voor ingezet kan worden.

Mijn vermoeden is dat dit voertuig wordt ingezet tbv inventarisatie bij grote ongevallen/branden, danwel rampen. Met inventarisatie bedoel ik dan: kijken wat er aan matrerieel nodig is en in hoeverre de LFR dit kan bieden.

Het voertuig is hoogst waarschijnlijk gestationeerd in Zoetermeer, waar het logistiek centrum van de LFR is gevestigd.
Groeten, Maarten