Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1902595 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #1600 Gepost op: 13 december 2009, 17:07:35
Zojuist op TV Rijnmond tijdens een item over het 8-jarige jongetje dat aan de Spiegelnisserkade in Rotterdam-Crooswijk in zijn hoofd is geraakt door een onbekend projectiel een VW Transporter T5 met Vista lichtbalk en gesloten achterzijde (dus geen bankenbus) gezien. Onbekend welk korps. Mogelijk KLPD? Men is met 3D-camera's in elk geval een opsporingsonderzoek gestart. Op de lichtbalk na lijkt het voertuig identiek aan die andere T5 van het KLPD van de videojongens van DOC/UBC (heeft ook een schuifdeur aan de linkerzijde).

Hier een fotootje:

http://www.rijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=/News%2FDefault%2F2009%2Fdecember%2FVeel%20vraagtekens%20rond%20beschoten%20jongetje%20in%20Crooswijk
greetz,  Enrique


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1601 Gepost op: 13 december 2009, 17:23:36
Men is met 3D-camera's in elk geval een opsporingsonderzoek gestart.

Voor het geval je bedoelde dat dat mogelijk in die bus zou kunnen zitten...
De 3D scan wordt vervoerd in de verlengde bestelbus die te zien is op 0:52 en 1:38 minuten.

En ook te zien in dit filmpje:
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Reactie #1602 Gepost op: 13 december 2009, 17:25:48
Zojuist op TV Rijnmond tijdens een item over het 8-jarige jongetje dat aan de Spiegelnisserkade in Rotterdam-Crooswijk in zijn hoofd is geraakt door een onbekend projectiel een VW Transporter T5 met Vista lichtbalk en gesloten achterzijde (dus geen bankenbus) gezien. Onbekend welk korps. Mogelijk KLPD? Men is met 3D-camera's in elk geval een opsporingsonderzoek gestart. Op de lichtbalk na lijkt het voertuig identiek aan die andere T5 van het KLPD van de videojongens van DOC/UBC (heeft ook een schuifdeur aan de linkerzijde).

Hier een fotootje:

http://www.rijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=/News%2FDefault%2F2009%2Fdecember%2FVeel%20vraagtekens%20rond%20beschoten%20jongetje%20in%20Crooswijk

Alleen RR en het LVBT (landelijk verkeersbijstandsteam, maar dat beperkt zich allang niet meer tot alleen 'verkeer') van het KLPD beschikken over geavanceerde apperatuur om omgevingen in 3D vast te leggen. Ik weet dat het LVBT tot voor kort in Mercedes Sprinters reed maar dat die vervangen zouden worden.... Maar of dat T5's zijn geworden (is wel wat klein)...


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #1603 Gepost op: 13 december 2009, 17:36:13
Dan staan de 3D-opnamen mogelijk dus los van die T5 die ik bedoel. Dat die T5 van het LVBT is lijkt me sterk, inderdaad gelet op de grootte maar ook gelet op het feit dat de overige LVBT-voertuigen 4x4 zijn.
greetz,  Enrique


Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Reactie #1604 Gepost op: 13 december 2009, 17:46:08
Dan staan de 3D-opnamen mogelijk dus los van die T5 die ik bedoel. Dat die T5 van het LVBT is lijkt me sterk, inderdaad gelet op de grootte maar ook gelet op het feit dat de overige LVBT-voertuigen 4x4 zijn.

Dat is correct en tevens juist over ;)


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #1605 Gepost op: 13 december 2009, 17:52:48
Dat is correct en tevens juist over ;)

Dank u wel  ;). En ter info: net even gebeld met iemand die er heeeeel veel van weet en die geeft ook aan dat het 99% zeker KLPD is. Op het filmpje zie je ook een aantal statieven met camera- of laserapparatuur achter die T5 staan en op www.mediatv.nl staan foto's en een filmpje van enkele dienders in ME-kleding die NIET van Rotterdam-Rijnmond zijn en bijna zeker van het KLPD zijn. Ook de lengte van de tekst op de motorkap duidt op het KLPD. Allen bedankt voor het meedenken en ik hoop dat we snel de foto's van deze bus op het forum mogen bewonderen  ;). En uit.
greetz,  Enrique


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #1606 Gepost op: 14 december 2009, 21:19:41
He broeder het is toch echt een voertuig van Rotterdam en niet van ****


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1607 Gepost op: 14 december 2009, 21:32:22
He broeder het is toch echt een voertuig van Rotterdam en niet van ****

Broeder? Dat heb je me niet eerder verteld Enrique! ;D

Maar ik moet je teleurstellen R1200, Rotterdam-Rijnmond heeft geen voertuigen met een lichtbalk van dat merk ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #1608 Gepost op: 16 december 2009, 17:13:27
hahah die vw is van RNM


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1609 Gepost op: 16 december 2009, 17:20:43
hahah die vw is van RNM

;D Goed hoor ;)
Ik ga geen welles - nietes spelletje spelen in ieder geval ::)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s