Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1901431 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #2180 Gepost op: 25 augustus 2010, 18:13:07
Ik kwam vandaag in beekbergen, niet ver van de Politie academie Apeldoorn vandaan, 3 politiemoters tegen. 2 Redelijk oude moter's met van die grote ronde koplampen voorop, en een nieuwe KLPD moter erbij. Zijn deze moters van de academie? Want ik zie ze vaak ''alleen'' ook rondrijden in Apeldoorn en omgeving.

Ik heb ze vanmorgen zien rijden over de amersfoortseweg, alle 3 achter elkaar. op dat moment waren er een (redelijk) groot aantal Politie en KMar voertuigen de berm aan het doorzoeken daar. of het er iets mee te maken heeft weet ik niet.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


sylvester1986

  • Gast
Reactie #2181 Gepost op: 25 augustus 2010, 18:21:06
Waar waren ze aan het zoeken op de Amersfoortseweg Luke_BNV?


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #2182 Gepost op: 25 augustus 2010, 18:22:33
Waar waren ze aan het zoeken op de Amersfoortseweg Luke_BNV?


Ik heb ze zien lopen bij de juliana toren, echter ook bij de rontonde van nieuw milligen. zeker 4 KMar busjes, 2 KMar auto's, 2 KMar motors, 4X Noodhulp 3X motor gezien. ze liepen allemaal naast elkaar in de berm tussen de weg en het fietspad. wat ze zochten? geen idee.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


sylvester1986

  • Gast
Reactie #2183 Gepost op: 25 augustus 2010, 18:25:53
Ok, nou er was een commando overdracht op AOCS Nieuw Milligen, maar of ze daar zochten om alles veilig te stellen, geen idee :P

Back ontopic.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2184 Gepost op: 25 augustus 2010, 18:29:54
Ik kwam vandaag in beekbergen, niet ver van de Politie academie Apeldoorn vandaan, 3 politiemoters tegen. 2 Redelijk oude moter's met van die grote ronde koplampen voorop, en een nieuwe KLPD moter erbij. Zijn deze moters van de academie? Want ik zie ze vaak ''alleen'' ook rondrijden in Apeldoorn en omgeving.

Die motoren zijn niet zo oud ... Zijn de R850r's van de academie als ik het zo lees ;)
Apeldoorn is volgens mij nog de enige lokatie die motoropleidingen geven  ???
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #2185 Gepost op: 25 augustus 2010, 20:33:49
Ik kwam vandaag in beekbergen, niet ver van de Politie academie Apeldoorn vandaan, 3 politiemoters tegen. 2 Redelijk oude moter's met van die grote ronde koplampen voorop, en een nieuwe KLPD moter erbij. Zijn deze moters van de academie? Want ik zie ze vaak ''alleen'' ook rondrijden in Apeldoorn en omgeving.

die met die ronde koplampen zouden een r850rt of r1150rt kunnen zijn van de rijopleiding. Immers bert duursema zit ook in Apeldoorn en deze doet als het goed is het onderhoud van de motoren.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2186 Gepost op: 25 augustus 2010, 22:28:43
Hier nog een waardeloos fotootje:




Voor je archief  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #2187 Gepost op: 26 augustus 2010, 08:53:58


Voor je archief  ;)

U is te goed voor deze wereld ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Bozo

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 832
Reactie #2188 Gepost op: 26 augustus 2010, 10:41:11
Ik heb ze zien lopen bij de juliana toren, echter ook bij de rontonde van nieuw milligen. zeker 4 KMar busjes, 2 KMar auto's, 2 KMar motors, 4X Noodhulp 3X motor gezien. ze liepen allemaal naast elkaar in de berm tussen de weg en het fietspad. wat ze zochten? geen idee.

Ikke wel...

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,27639.msg798426.html#msg798426
Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef!


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #2189 Gepost op: 27 augustus 2010, 20:15:01
Vandaag kwam ik in Apeldoorn, weer vlakbij de Academie een donkerblauw busje tegen met witte striping. Het was volgens mij zo'n Mitsubhitsi. Of ie signalering had kon ik niet zien, maar wel op de zeikanten een opvallende striping, en achter op de zeikant politielogo's en nog een tekstje. Het leek in ieder geval niet op politiestriping..
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.