Iemand die meer van dit voertuig weet? Vrijdag gespot bij Wensink (mercedes) te Harderwijk:
vreemd voertuig. volgens de rdw gegevens de 9e maand van 2010 op kenteken gezet als gewone bedrijfswagen. 1-9-2010 word gemeld als eerste datum toelating nederland maar ook als eerste moment waarop ie geregistreerd is, dus deze mercedes heeft nooit als ambulance geregisteerd gestaan. Ik denk dus dat het een voormalige demo auto is die nooit een kenteken heeft gehad, en wat me direct opvalt is dat witte werklampje boven het linkse en rechtse voorportier. Het glas van het werlicht lijkt ook te ontbrelen want die steken altijd een stukje uit, bij de foto's hierboven lijkt het alsof er een zwaart plaatsje is ingezet. Dat werklampje werd in NL gebruikt door Visser, en deze auto is een samenwerking tussen Visser en ambulanzmobile, en dan te bedenken dat ik geen 1 foto heb van een ambulanzmobile delfis met een werklicht op die plaatst.
Maar nu t vreemde, ik ben een hele tijd terug al foto's tegen gekomen van een kaalgeplukte NL demo tigis met jahwel een werklicht op dezelfde plek als de foto's hierboven. Dat voertuig kwam ik op een Duitse of Poolse site tegen, wil natuurlijk nog niet zeggen dat de auto zelf ook in die landen staat maar daar misschien alleen te koop word aangeboden en nog gewoon in NL staat.
Dus ik denk dat het een kaalgeplukte NL demo van Visser is die ouder is dan het kenteken doet vermoeden, en later gewoon is doorverkocht en nu rondrijd als bedrijfswagen. (daar wil je toch ook niet mee rondrijden, ik in ieder geval niet)
Het is maar een vermoede dat ik heb, maar t lijkt me niet echt een hele vreemde verklaring.
foto: automoto alegro