Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1925370 keer)

0 gebruikers (en 14 gasten bekijken dit topic.

sylvester1986

• Gast
Reactie #2900 Gepost op: 22 juli 2011, 02:04:19
Brandweer Zwolle arriveert bij ongeval Pannekoekendijk
User: Hugowtje

In het begin zie je een auto met Amber lichtbalk en striping, weet iemand van welke firma deze wagen is?
Verder wel apart dat de politiebus van Amber overschakelt naar blauw/blauw.

VKRC

• Senior gebruiker
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #2901 Gepost op: 22 juli 2011, 07:23:26
Hoi Sylvester,

Deze kan ik wel beantwoorden:

De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat

Bernt

• Senior gebruiker
Reactie #2902 Gepost op: 22 juli 2011, 11:38:54
Zit bij die ook blauw-blauw in de grill?
Kwam laatst eentje tegen in Den Bosch

sylvester1986

• Gast
Reactie #2903 Gepost op: 22 juli 2011, 11:41:41
VKRC, bedankt  O0

TAS-716

• Werkzaam op brandweervoertuigen-gebied
  • Senior gebruiker
Reactie #2904 Gepost op: 22 juli 2011, 11:53:16
Ik zag afgelopen woensdag bij de Pon-dealer langs de A1 bij Voorthuizen een Amarok staan in Rijkswaterstaat-striping staan, weet iemand of Rijkswaterstaat er nog meer krijgt? Ik kon vanaf de snelweg maar 1 Amarok zien. ???
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits.

HIT

• Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
    • Harm Infra Transport
Reactie #2905 Gepost op: 22 juli 2011, 12:08:49
Ik zag afgelopen woensdag bij de Pon-dealer langs de A1 bij Voorthuizen een Amarok staan in Rijkswaterstaat-striping staan, weet iemand of Rijkswaterstaat er nog meer krijgt? Ik kon vanaf de snelweg maar 1 Amarok zien. ???

Nee, dit was een proefballonnetje van de PON. Als je btw goed gekeken hebt zie je ook dat de kleurstelling in de oude kleuren is groen/geel ipv zwart/geel.

Maar als ze hem voor een zachtprijsje verkopen weet ik wel iemand met interesse e050 098uo
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2906 Gepost op: 22 juli 2011, 13:47:11

Schijnen ook al wat regiopolitie korpsen mee te hebben gereden ... Als we toch alles bij PON vandaan moeten krijgen is het te hopen dat het een reële vervanging is van de Mitsu's, de Ford's en al het andere 4x4 terrein spul
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #2907 Gepost op: 22 juli 2011, 14:14:34
Schijnen ook al wat regiopolitie korpsen mee te hebben gereden ... Als we toch alles bij PON vandaan moeten krijgen is het te hopen dat het een reële vervanging is van de Mitsu's, de Ford's en al het andere 4x4 terrein spul
\
JA en NEE, 4x4 is een ander segment. Dus als ik dan de keuze zou hebben ging in toch voor de Landcruiser of de Pajero.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2908 Gepost op: 22 juli 2011, 14:25:06
\
JA en NEE, 4x4 is een ander segment. Dus als ik dan de keuze zou hebben ging in toch voor de Landcruiser of de Pajero.

Ik weet dat het een ander segment is, maar de aanbesteding voor de NH is ook redelijk weggezet zodat er maar 1 winnaar kon zijn. Daarom zou het natuurlijk ook héél goed uitkomen als we helemaal naar 1 merk gaan, sleutelklaar aanleveren, PON-HONAC-Stickerbedrijf ...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

HIT

• Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
    • Harm Infra Transport
Reactie #2909 Gepost op: 22 juli 2011, 16:02:54

Absoluut  niet, waarom niet, VW is een chassis en onderstel in 1. Ford, Mitsubitsi, LaRo, Nissan enz. hebben een ladderframe en een los chassis. In het terrein is dit vee flexibeller en sterker.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.