Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1899254 keer)

0 gebruikers (en 39 gasten bekijken dit topic.

Bart S

  • Gast
Reactie #2920 Gepost op: 23 juli 2011, 13:38:54
Die fout is niet erg, maar het is wel storend dat iemand fanatiek met die fout aan de gang gaat. :D
een nieuw kenteken dat op dit moment afgegeven kan worden heeft een letteren cijfer combinatie die overeen komt met de foto hieronder, dit is natuurlijk geen echt kenteken maar een verzonnen combinatie.
Ik vind het soms wel vreemd om te zien dat een ingevoerde oldtimer zo'n nieuwe plaat krijgt, ik vind het niet mooi om een auto uit 1980 met een nieuw kenteken te zien
foto rdw,


Sorry, maar jij hebt het ook fout... De nieuwe kentekens zijn twee cijfers-drie letters-één cijfer. Het laatst afgegeven kenteken kan je vinden op http://www.kenteken.mobi/


joostvankempen

  • REDDINGSBRIGADE
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 944
  • projectmanager ICT lokale overheid
    • Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch
Reactie #2921 Gepost op: 23 juli 2011, 14:44:48
Ja en die mening is niet gebaseerd op feiten ... Strand-zand is iets anders als (Sahara-)duinzand en daarnaast rijden er ook heel wat diensten in dichte 4x4 voertuigen ipv een pick-up  ;)

Sterker nog: de Reddingsbrigades langs de Nederlandse kust kiezen lang niet altijd voor dezelfde auto, niet alleen vanwege de prijs, maar ook omdat het Zeeuwse strand anders is dan het Hollandse strand. Andere omstandigheden vragen om ander materiaal. Leuk zo'n landelijke aanbesteding, maar dan moet je wel het juiste voertuig bij jouw terrein kunnen kiezen.
Bestuurslid Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch


joostvankempen

  • REDDINGSBRIGADE
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 944
  • projectmanager ICT lokale overheid
    • Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch
Reactie #2922 Gepost op: 23 juli 2011, 14:49:58
Hij staat dus sinds 2007 op naam van event medical service, en dan is het eigenlijk wel appart dat de auto voor films verhuurt word, maarjah wel leuk om te zien

Misschien ook weer niet, als je bedenkt dat EMS niet alleen de medische dienst verzorgd voor grote evenementen, maar ook voor veel film- en televisieopnamen. Zij zijn bijvoorbeeld al jaren achter (en soms ook voor) de schermen actief bij BNN Spuiten en Slikken. De checks die Filemon kreeg voor- en na drugsgebruik gebeurden in deze auto door mensen van EMS. En het wereldje van TV en film is nu eenmaal klein: als een producent dan een ambulance zoekt, belt hij de mensen die hij al in zijn telefoon heeft staan....
Bestuurslid Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #2923 Gepost op: 23 juli 2011, 15:06:14
Sorry, maar jij hebt het ook fout... De nieuwe kentekens zijn twee cijfers-drie letters-één cijfer. Het laatst afgegeven kenteken kan je vinden op http://www.kenteken.mobi/

dit is nog steeds hetzelfde soort kenteken, maar ze kunnen niet altijd de ''1'' als eerste letter of cijfercombinatie blijven gebruiken he. na de 1 komt bijvoorbeeld de 2 enz.  tot ze zoals bij jouw voorbeeld (het laatst afgegeven kenteken) bij de 16 uitkomen. het zal ook nog wel gebeuren dat het laatst deel uit 2 cijfers gaat bestaan
dit is wel erg ver gezocht hoor :( erg jammer deze reactie


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #2924 Gepost op: 23 juli 2011, 15:19:01
Misschien ook weer niet, als je bedenkt dat EMS niet alleen de medische dienst verzorgd voor grote evenementen, maar ook voor veel film- en televisieopnamen. Zij zijn bijvoorbeeld al jaren achter (en soms ook voor) de schermen actief bij BNN Spuiten en Slikken. De checks die Filemon kreeg voor- en na drugsgebruik gebeurden in deze auto door mensen van EMS. En het wereldje van TV en film is nu eenmaal klein: als een producent dan een ambulance zoekt, belt hij de mensen die hij al in zijn telefoon heeft staan....

Daar had ik dan weer niet aan gedacht, zo'n simpele reden. O0


Shire

  • Verkeersleider / OvD-OV in Rotjeknor.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 828
  • Back to the sixties.
Reactie #2925 Gepost op: 23 juli 2011, 19:39:32
Citaat
Ik zag afgelopen woensdag bij de Pon-dealer langs de A1 bij Voorthuizen een Amarok staan in Rijkswaterstaat-striping staan, weet iemand of Rijkswaterstaat er nog meer krijgt? Ik kon vanaf de snelweg maar 1 Amarok zien.

Het antwoord op;
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=51022.60
De hele dag met metro-treinen spelen en nog betaald krijgen ook ! Soms buiten spelen als OvD-OV


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Reactie #2926 Gepost op: 23 juli 2011, 20:24:24
Die fout is niet erg, maar het is wel storend dat iemand fanatiek met die fout aan de gang gaat. :D
een nieuw kenteken dat op dit moment afgegeven kan worden heeft een letteren cijfer combinatie die overeen komt met de foto hieronder, dit is natuurlijk geen echt kenteken maar een verzonnen combinatie.
Ik vind het soms wel vreemd om te zien dat een ingevoerde oldtimer zo'n nieuwe plaat krijgt, ik vind het niet mooi om een auto uit 1980 met een nieuw kenteken te zien
foto rdw,

Sorry, maar jij hebt het ook fout... De nieuwe kentekens zijn twee cijfers-drie letters-één cijfer. Het laatst afgegeven kenteken kan je vinden op http://www.kenteken.mobi/  

Bij bedrijfsauto's zijn deze kentekens al in gebruik, ik zelf heb nog 12-abc-3 maar mijn buurman heeft nu 1-abc-23, verwacht word ook dat personenauto's begin 2013 deze reeks gaan starten. Dit stond twee maand geleden in het maandblad MAN/Pon Nederland.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Reactie #2927 Gepost op: 26 juli 2011, 16:37:41
Vanmiddag een grijze, ik meen Renault Master nieuw model, gespot met wit-zwarte BiZa-striping op de A2. Voertuig was voorzien van een transparante LED-balk en onder op de zijkanten stonden de letters 'DMH'. Tevens zaten er op zowel de zijkanten als achterkant bordjes die leken aan te geven dat er radioactief materieel mee vervoerd werd. Wie weet van wie deze bus is?


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #2928 Gepost op: 26 juli 2011, 22:52:48
Vanmiddag een grijze, ik meen Renault Master nieuw model, gespot met wit-zwarte BiZa-striping op de A2. Voertuig was voorzien van een transparante LED-balk en onder op de zijkanten stonden de letters 'DMH'. Tevens zaten er op zowel de zijkanten als achterkant bordjes die leken aan te geven dat er radioactief materieel mee vervoerd werd. Wie weet van wie deze bus is?

Zou van http://www.dmh-nederland.nl/ kunnen zijn. Ik heb geen idee of hun wagens hebben, maar dit leek me het waarschijnlijkst na googlen op dmh ;) .
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


sylvester1986

  • Gast
Reactie #2929 Gepost op: 29 juli 2011, 18:31:12
Weet iemand van wie de Amerikaanse brandweerwagen is? (o.a. op 0:54)
14-05-2011 112Dag in het centrum van Surhuisterveen
User: Mr112Dokkum