Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1916682 keer)

0 gebruikers (en 47 gasten bekijken dit topic.

INRI

• Senior gebruiker
Reactie #3020 Gepost op: 15 september 2011, 17:13:40
Je bedoelt de volvo op de 5e foto?

Het betreft volgens mij (?) een volvo V50 van de KLPD Spoorwegpolitie, Kenteken: 78-HFG-7

Zie onderstaand bericht:
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=8735.msg785890#msg785890

PWB

• Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
Reactie #3021 Gepost op: 15 september 2011, 17:15:49
http://www.robinhogervorst.nl/item/incidenten/1096/Snelwegschutter-slaat-mogelijk-toe-op-de-A4-bij-Vlaardingen.html wie weet meer van het voertuig op de 5de foto ???
Op foto 8, de Mercedes op de achtergrond, is dat niet de vervanger van de 18-ST-SV die onlangs opdook in het 'ex-hulpverleningsvoertuigen te koop' topic? Staat ook een agent in burger op de foto dus zou goed kunnen.. Ik kwam laatst elders een foto van dit nieuwe voertuig tegen en het was dezelfde kleur.

Volgens mij zie ik ook iets dat lijkt op een camera links/voor de achteruitkijkspiegel
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

jeugdbrandweer131

• Niet meer actief bij de brandweer.
  • Senior gebruiker
  • evenementenhulpverlener bij het NRK
    • www.dylanwildschut.nl
Reactie #3022 Gepost op: 15 september 2011, 17:17:16
Je bedoelt de volvo op de 5e foto?

Het betreft volgens mij (?) een volvo V50 van de KLPD Spoorwegpolitie? Zie onderstaand bericht:
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=8735.msg785890#msg785890
wat doet de SPOORWEGpolitie bij een incedent op de snelweg  ???
gaat het niet zoals het moet, moet het maar zoals het gaat. [IMG]http://www.t-tools.nl/Monitor/17.gi

INRI

• Senior gebruiker
Reactie #3023 Gepost op: 15 september 2011, 17:28:39
Geen idee, ik vond alleen dat ze best wel veel op elkaar leken (qua kenteken, signalering, etc.) Daarnaast mist er een snelweglogo, is de onderkant aan de zijkant zwart (bij de 'gewone' KLPD is dit altijd wit ?) en mist er een roepnummer op de motorkap...

sylvester1986

• Gast
Reactie #3024 Gepost op: 15 september 2011, 17:32:42
Misschien waren zij er wel het dichtstbij.

7194

• Senior gebruiker
Reactie #3025 Gepost op: 15 september 2011, 17:34:46
Broertje van dit voertuig, de ''88'' , SB-RH-84 staat/stond de laatste jaren nabij de Boulevard in Vlissingen ;)
Deze heeft vroeger dienst gedaan in Hilversum. Mogelijk de 89 ook?

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3026 Gepost op: 15 september 2011, 18:31:38
Op foto 8, de Mercedes op de achtergrond, is dat niet de vervanger van de 18-ST-SV die onlangs opdook in het 'ex-hulpverleningsvoertuigen te koop' topic?

Die is niet van het KLPD  ;)

Het zelfde als de regiopolitie .... Het KLPD (tak Verkeer) is in veel gevallen niet snel genoeg ter plaatse en daarom komt het met regelmaat voor dat andere politiediensten ter plaatse gaan.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

-Volvo-34-

• Senior gebruiker
Reactie #3027 Gepost op: 15 september 2011, 22:04:02
Vanochtend tussen half 8 en 8 uur, op de N247 vanaf Het Schouw, richting Monnickendam, een stroom met diverse opvallende, en opvallende politieauto's. Waren bussen, en auto's uit verschillende regio's. Golfjes, Transporters, Tourans, Mercedessen, Vivaro's, Zafira's zat ook een Jeep van de Strand Politie bij.. Een aantal auto's droegen fietsen achterop. Ze reden allen zonder toeters en bellen.

Wie weet waar dit allemaal heen ging, en voor was?
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.

M@rcel

• Werkzaam in opsporingsland Hobbyfotograaf
  • Senior gebruiker
  • "Servo Per Amikeco"
Reactie #3028 Gepost op: 15 september 2011, 22:23:01
Vanochtend tussen half 8 en 8 uur, op de N247 vanaf Het Schouw, richting Monnickendam, een stroom met diverse opvallende, en opvallende politieauto's. Waren bussen, en auto's uit verschillende regio's. Golfjes, Transporters, Tourans, Mercedessen, Vivaro's, Zafira's zat ook een Jeep van de Strand Politie bij.. Een aantal auto's droegen fietsen achterop. Ze reden allen zonder toeters en bellen.

Wie weet waar dit allemaal heen ging, en voor was?
Als ik mij niet vergis, was vandaag in Volendam de Landelijke Politie Bikedag, die georganiseerd werd door regio Zaanstreek-Waterland.
Dit evenement vond plaats in en rond het stadion van FC Volendam.

Grtz,
Marcel

Dion

• Senior gebruiker
Reactie #3029 Gepost op: 15 september 2011, 23:29:48
Dat kan ik bevestigen, was inderdaad de Landelijke politie bikedag.
Plusminus 300 bikers uit binnen en buitenland die hun kennis en ervaring kunnen delen en testen  ;)