Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1916758 keer)

0 gebruikers (en 56 gasten bekijken dit topic.

KJS

• Senior gebruiker
  • Generalist OC
Reactie #3300 Gepost op: 23 december 2011, 02:39:58
Recent in Gelderland een onopvallende BMW R1200GS gezien met een stopbordje op de voorzijde, betrof niet de motor van Blik op de Weg. Weet iemand van welk korps deze is, mogelijk met een foto en wat info?
Waar was dit dan in gelderland?
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      

MarcoV

• Senior gebruiker
Reactie #3301 Gepost op: 23 december 2011, 07:01:20
Recent in Gelderland een onopvallende BMW R1200GS gezien met een stopbordje op de voorzijde, betrof niet de motor van Blik op de Weg. Weet iemand van welk korps deze is, mogelijk met een foto en wat info?

Zou goed kunnen als dit in Noord-Oost Gelderland was. PM maar ff voor andere info.  ;)

Piecke

• Senior gebruiker
Reactie #3302 Gepost op: 24 december 2011, 17:03:31
Ik heb even een vraagje over een foto die is te zien op de eerste website van google http://k i l r o y news.net/latestnews.htm

en dan de melding van het ongeluk met de auto in Ringe (je kunt geen link plaatsen van deze website, heeft te maken met copyright)
Daar is een ambulance te zien die, naar mijn mening net nieuw is, weet iemand hier meer van?
Het is zo'n soort ambulance: http://www.drk-eu.de/typo3temp/pics/e263161e9c.jpg

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #3303 Gepost op: 24 december 2011, 17:07:13
Dat is een heel bekend type ambulance. Echter is die niet echt nieuw. Het is zelfs nog de ouwe type Sprinter. Deze Serie word al sinds 2006 niet meer geleverd.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens

Piecke

• Senior gebruiker
Reactie #3304 Gepost op: 24 december 2011, 17:32:39
Dat is een heel bekend type ambulance. Echter is die niet echt nieuw. Het is zelfs nog de ouwe type Sprinter. Deze Serie word al sinds 2006 niet meer geleverd.

Heb hem vanaf afstand gezien met de allernieuwste led verlichting, dus dacht dat hij misschien wel nieuw kon zijn.
Weet iemand dan wel de standplaats / roepnummer van die voertuig?

Bernt

• Senior gebruiker
Reactie #3305 Gepost op: 24 december 2011, 17:53:09
Die voor Sprinter lijkt wel een met facelift, maar die kan al vanaf 2006 zijn  O0

mark hes

• Senior gebruiker
Reactie #3306 Gepost op: 24 december 2011, 18:53:56
Heb hem vanaf afstand gezien met de allernieuwste led verlichting, dus dacht dat hij misschien wel nieuw kon zijn.
Weet iemand dan wel de standplaats / roepnummer van die voertuig?
Op die nieuwssite kan je lezen dat het slachtoffer naar een ziekenhuis in norhorn is gebracht. en in die regio zit ook een afdeling van het duitse rode kruis, dus het lijkt me datdeze dienst het vervoer heeft verzorgt.
http://www.drk-nordhorn.de/index.php?option=com_gallery2&Itemid=89
En bij dat ongeval zijn inderdaad een nieuwe en oude type sprinter ingezet, de nieuwe die jij bedoelt heeft een Wietmarscher opbouw en deze kan zeker met led verlichting zijn uitgerust.  :P
En laat Nordhorn nu ook nog eens minder dan 15 kilometer van Wietmarschen afliggen, in het laatstgenoemde plaatsje worden Wietmarscher ambulances in elkaar geknutseld 0098

Robinh

• Senior gebruiker
Reactie #3307 Gepost op: 24 december 2011, 20:19:44
Ik denk dat deze ambulance wordt bedoeld...

Dienst: Deutsches Rotes Kreuz
Standplaats: Nordhorn
Roepnummer: ?
Soort voertuig: RTW (Ambulance)
Merk & type: Mercedes Sprinter
Bijzonderheden: Nieuwe opbouw van Wietmarscher
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!

Piecke

• Senior gebruiker
Reactie #3308 Gepost op: 24 december 2011, 21:05:47
Nee dat is hem niet, hij was meer zoiets als dit: RTW BRK Regensburg (LED, Fahrtec)

williamharthoorn

• Senior gebruiker
  • www.112barneveld.nl
Reactie #3309 Gepost op: 25 december 2011, 07:32:22
Een Volkswagen Crafter