Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1899206 keer)

0 gebruikers (en 33 gasten bekijken dit topic.

Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #3320 Gepost op: 25 december 2011, 15:02:54
DDS Is Dynamische Diplomatieke Surveillance, wat dit voertuig zeker niet is.
Die zien er namelijk zo uit:

Sjonge jonge.. kan toch ook oud voertuig zijn.
Je ziet ook schade


MachiaveIIi

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #3321 Gepost op: 25 december 2011, 15:11:21
Het ging om de 3e foto, en dan de ambu die het verst weg is, met de led verlichting achter aan.

Het is goed mogelijk dat het toch een nieuwe generatie Wietmarcher Sprinter is. Op foto's van een ander ongeval in de regio staat namelijk de volgende ambulance (zie de achterlichten):




Foto's zijn gemaakt door: feuerwehr Neuenhaus http://grenzlandnews.npage.de/news-august-2011_31640096.html


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #3322 Gepost op: 25 december 2011, 15:18:48
Het is goed mogelijk dat het toch een nieuwe generatie Wietmarcher Sprinter is. Op foto's van een ander ongeval in de regio staat namelijk de volgende ambulance (zie de achterlichten)

Foto's zijn gemaakt door: feuerwehr Neuenhaus
Dit is een compleet ander ongeval. De vraag werd gesteld over een eenzijdig ongeval met een grijze peugeot 205 die net voor een overweg in de sloot was beland . :P


MachiaveIIi

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #3323 Gepost op: 25 december 2011, 15:20:48
Dit is een compleet ander ongeval. De vraag werd gesteld over een eenzijdig ongeval met een grijze peugeot 205 die net voor een overweg in de sloot was beland . :P

Goh echt? Het ging mij puur om de ambulance! Deze ambulance rijdt in dezelfde regio rond (de foto's zijn gemaakt door dezelfde fotograaf) en het profiel van de ambulance voldoet exact aan de beschrijving.


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #3324 Gepost op: 25 december 2011, 15:23:48
Goh echt? Het ging mij puur om de ambulance! Deze ambulance rijdt in dezelfde regio rond (de foto's zijn gemaakt door dezelfde fotograaf) en het profiel van de ambulance voldoet exact aan de beschrijving.
Nou vooruit dan, mogelijk heeft die crafter blauwe verlichting aan de linkse en rechtse zijkant die op de mercedes container lijkt die je plaatst :P ;)


MachiaveIIi

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #3325 Gepost op: 25 december 2011, 15:28:12
Het is een compleet ander voertuig, en komt niets eens overeen met de VW Crafter Wietmarscher ambulance. De persoon die de vraag over dat voertuig heetft gesteld heeft in middels al bevestigd dat de goede foto's geplaatst zijn.

Als ik jou was zou ik toch de achterlichten even gaan vergelijken. De derde foto op kil-roy geeft duidelijk achterlichten in de bumper aan waar de Crafter deze op de zijkanten heeft staan. De enige Crafter in de regio die ik tegenkom is en Tigris (wel een prachtig voertuig overigens). Kijk je naar de foto die ik heb getoond zie je duidelijk de overeenkomsten met de oorspronkelijke beschrijving. Maar goed, ik zet er verder een streep onder.


Piecke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 597
Reactie #3326 Gepost op: 25 december 2011, 15:57:28
Als ik jou was zou ik toch de achterlichten even gaan vergelijken. De derde foto op kil-roy geeft duidelijk achterlichten in de bumper aan waar de Crafter deze op de zijkanten heeft staan. De enige Crafter in de regio die ik tegenkom is en Tigris (wel een prachtig voertuig overigens). Kijk je naar de foto die ik heb getoond zie je duidelijk de overeenkomsten met de oorspronkelijke beschrijving. Maar goed, ik zet er verder een streep onder.

De achterlichten geven denk ik wel een goed beeld van hoe het voertuig is, zijn totaal andere achterlichten. Misschien dat ik me heb vergist
want zag het voertuig namelijk met A1 rijden en voor het voertuig reed ook nog een BMW notarzt dus ging aardig snel.
Ik denk dat dit wel de goede ambulance moet zijn
Iedereen bedankt voor de hulp! O0


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #3327 Gepost op: 25 december 2011, 16:03:40
Als ik jou was zou ik toch de achterlichten even gaan vergelijken. De derde foto op kil-roy geeft duidelijk achterlichten in de bumper aan waar de Crafter deze op de zijkanten heeft staan. De enige Crafter in de regio die ik tegenkom is en Tigris (wel een prachtig voertuig overigens). Kijk je naar de foto die ik heb getoond zie je duidelijk de overeenkomsten met de oorspronkelijke beschrijving. Maar goed, ik zet er verder een streep onder.
Nou mooi dat het toch duidelijk is geworden. Maar als ik jouw was zou ik niet teveel letten op een universeel achterlicht dat door veel opbouwers in de carosserie branche gebruikt word, want dan lijken er wel veel voertuigen op elkaar  >:D


Piecke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 597
Reactie #3328 Gepost op: 25 december 2011, 16:19:08
Nou mooi dat het toch duidelijk is geworden. Maar als ik jouw was zou ik niet teveel letten op een universeel achterlicht dat door veel opbouwers in de carosserie branche gebruikt word, want dan lijken er wel veel voertuigen op elkaar  >:D

Goede tip voor de volgende keer ;D


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #3329 Gepost op: 25 december 2011, 23:38:37
Sjonge jonge.. kan toch ook oud voertuig zijn.
Je ziet ook schade

Nee, want deze Tourans zijn de eerste DDS voertuigen. Daarvoor bestond de DDS uberhaupt nog niet ;)

Die Chrysler is de zeker geen DDS geweest. Ik zou eerder inzetten op een BHV voertuig van één of ander bedrijf.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s