0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.
Typisch gevalletje spijkers op laag water zoeken waar je mee bezig bent wat mij betreft.Er kan tussen de tenaamstelling 16-12-2011 en het zichtbaar zijn op de site vertraging zitten.
Als alle mensen die uit het RDW-systeem onverzekerd lijken rond te rijden een verbaal moeten krijgen, dan krijgt het RDW / de politie het nog druk.Ik had met m'n laatste voertuig pas na 4 (!!) maanden een JA op RDW.nl, terwijl de polis betaald was en de groene kaart ook op de mat lag.Dat (verzekerings)gegevens achterlopen is niet zo heel vreemd dus
Foto: Kiran Gajadhar | At5 GespotFoto is gemaakt bij een ongeval in Amsterdam. Het nummer op het dak (8216), is dat het wagenparknummer of roepnummer van een bijz. eenheid? Ik was dit dacht ik nog niet eerder tegengekomen bij een vtg in Amsterdam.
Dat klopt, alleen normaal gesproken kom je dit bij voertuigen in Amsterdam nooit tegen.
Dit is sinds kort gedaan. Elk opvallend vtg heeft nu zijn wagenparknr op het dak staan.
Krijgen de motoren dit ook? Bijv achter boven op de koffer? Of wanneer je elke keer dezelfde motor hebt op de helm(bij dielange wel goed opvallend dan ,die zit toch al met zijn hoofd in de wolkjes)?
Sommige ULM's hebben het wel. Dit komt omdat zijn een topkoffer hebben waar het op kan staan. De grote motoren hebben geen topkoffer dus wordt het lastiger om daar een nummer op te zetten/plakken.Die laatste opmerking is een beetje jammer, Harm. Daar ga ik op terug komen in de MSN.