MR. Rescue Ranger,
Misschien kun je nadenken voor je zomaar effe iemands materiaal de grond inboort. Als jij vind dat onze brigade niet professioneel is, dan nodig ik je uit om eens een daggie in het hoogseizoen mee te lopen.
Als het gaat om het vervoer van slachtoffers dan is het bij ons op zijn hoogst het vervoer vanaf de waterlijn tot aan de boulevard ( 200mtr), waar tijdens een zoekactie bij ons een ambu stand by staat.
Misschien kun je begrijpen dat voor ons het voordeel bestaat dat wij zo dus over het strand kunnen uitkijken al rijdend tijdens een vermissing in zee, maar ook op het strand, je staat namelijk wel effe wat hoger.
Maar ach ik kan wel wat hebben maar vind het ronduit asociaal hoe jij over dingen praat waar je geen zak van weet.
Zeker over het medicalteam kraam je complete onzin uit, heb je wel eens op hun site gekeken joh?
In ieder geval heb je erg bijgedragen aan de positieve reacties die op dit forum worden bijgedragen.
De hartelijke groeten en ik hoop je eens te zien op Katwijk als je dat wel durft met dat slechte materiaal wat wij hebben.
JOHAN