missen van meldingen op je pager

Auteur Topic: missen van meldingen op je pager  (gelezen 3743 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Gepost op: 15 augustus 2008, 16:03:44
Wie heeft ook dat er vaak tone only / alleen toon oproep binnen komt op zīn pager
of helemaal niks dat je alleen b.v de opschaling ziet

ik heb het al een aantal dagen




RuudF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 576
Reactie #1 Gepost op: 15 augustus 2008, 16:14:38
Kan dat te maken hebben dat de pager even het contact kwijt is met het netwerk? Er staat dan een antenne symbool in het scherm maar pas als je op de blauwe knop hebt gedrukt.


Sam Hendrix

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 15 augustus 2008, 16:17:02
Bekend probleem van de Pro One. Heb het zelf ook. Reset de pager door de batterij eruit te halen, hem er weer in te doen en de rode en blauwe knop in te drukken. Daarmee reset je de pager.

Gaat ie weer een tijdje mee, en dan

Galaxy of Jupiter Pro kopen ;)


Brandweer-ZH18-402

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 745
  • Manschap
    • Brandweer Zwijndrechtse Waard
Reactie #3 Gepost op: 15 augustus 2008, 16:43:22
Bekend probleem van de Pro One. Heb het zelf ook. Reset de pager door de batterij eruit te halen, hem er weer in te doen en de rode en blauwe knop in te drukken. Daarmee reset je de pager.

Gaat ie weer een tijdje mee, en dan

Galaxy of Jupiter Pro kopen ;)
Met de jupiter heb ik het ook hoor. Valt hij ook regelmatig weg, en geeft hij de melding 'buiten bereik' of soms de meldingen niet eens binnen op die pager. ;)
Weer of geen weer... altijd brandweer


RuudF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 576
Reactie #4 Gepost op: 15 augustus 2008, 16:47:26
Met de jupiter heb ik het ook hoor. Valt hij ook regelmatig weg, en geeft hij de melding 'buiten bereik' of soms de meldingen niet eens binnen op die pager. ;)

Ook mijn Daviscomms Br 802 heeft hier wel eens last van, alleen ben ik er nog niet achter onder welke omstandigheden dit gebeurt: op dezelfde locatie waar ik gewoonlijk prima ontvangst heb is hij plotsklaps de verbinding kwijt.


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #5 Gepost op: 15 augustus 2008, 16:47:56
Met de jupiter heb ik het ook hoor. Valt hij ook regelmatig weg, en geeft hij de melding 'buiten bereik' of soms de meldingen niet eens binnen op die pager. ;)
Ik heb ook een jupiter pro, maar er zeer tevreden over, voor zo ver ik weet nog niet 1x een melding er niet op gemist  O0 ;)
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


Brandweer-ZH18-402

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 745
  • Manschap
    • Brandweer Zwijndrechtse Waard
Reactie #6 Gepost op: 15 augustus 2008, 17:45:13
Ik heb ook een jupiter pro, maar er zeer tevreden over, voor zo ver ik weet nog niet 1x een melding er niet op gemist  O0 ;)
Opzich hoor je mij er ook niet over klagen hoor, best beesie :D.... alleen hij gaat zo weinig de laatste tijd ::) ;D
Weer of geen weer... altijd brandweer