GRIP 1 Middel hv beknelling Schipholweg - Haarlemmermeer 09-07-2008

Auteur Topic: GRIP 1 Middel hv beknelling Schipholweg - Haarlemmermeer 09-07-2008  (gelezen 3473 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #10 Gepost op: 9 juli 2008, 14:38:29
Als je er meer van wilt (vanaf de achterkant genomen) dan kan ik die ook wel posten hoor ;).

Dat mag altijd  8) (eventueel in het voertuigen hokje ;))
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !




mvb

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,349
Reactie #12 Gepost op: 9 juli 2008, 14:50:06
Dat mag altijd  8) (eventueel in het voertuigen hokje ;))

na het heeft hier mee te maken hé



Speciaal voor u de zei en achterkant in 1 foto :)

@ jor: Die foto had ik zelf ook, alleen doordat die paal zo in de weg staat is het niet zo heel mooie foto. Waarom krijgt niemand die nummer 300 haarlem (boven op de bus) eigenlijk goed in beeld. Ik had het zelf ook al zo half half


VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
Reactie #13 Gepost op: 9 juli 2008, 15:16:39
komt door de ferquentie waar die mee knippert.
Het beeld wordt opgebouwd uit 2 delen, regel om regel.
Die knipperen om de beurt maar dat gaat zo snel dat het voor ons 1 geheel lijkt.
Maak maar eens foto van je computermonitor of TV met een sluitertijd die snel is bijvoorbeeld 1/250.
Dan zie je een zwart balk ik beeld neem je echter een langzame tijd van bijvoorbeeld 1/30 heb je wel een goed beeld.
Als je een foto maakt van vlammen met een snelle sluitertijd dan zie je de doortekening en met een langzame sluiterijd is het 1 gele vuurzee.

grt
Arno K1
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto


VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
Reactie #14 Gepost op: 9 juli 2008, 15:43:58
voor foto's www.brandweerhoofddorp.web-log.nl


groet, Jeffrey Koper K3
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto


mvb

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,349
Reactie #15 Gepost op: 9 juli 2008, 16:18:01
Citaat
badhoevedorp - Bij een ongeval op de Schipholweg in Badhoevedorp zijn woensdagmiddag vijf gewonden gevallen. De vijf zaten in een personenauto met Belgisch kenteken die door nog onbekende oorzaak in botsing kwam met een Zuidtangentbus.

De inzittenden van de auto - twee vrouwen (40 en 37), een man van 62 en twee kinderen (11 en 14) - zijn met zware verwondingen overgebracht naar een ziekenhuis.

bron: Haarlems Dagblad


VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
Reactie #16 Gepost op: 9 juli 2008, 16:52:55
voor foto's www.brandweerhoofddorp.web-log.nl


groet, Jeffrey Koper K3

nog even een foto van de ster die in de gril van de zuidtangentbus zat!
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto