verkeerd ingeschat door de centralist?

Auteur Topic: verkeerd ingeschat door de centralist?  (gelezen 7159 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

AMK

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 695
  • VPK io
Reactie #20 Gepost op: 17 april 2008, 20:57:06
Dat snap ik ook wel, en misschien zou ik in paniek ook wel zo handelen, maar de beginvraag van dit topic is wie hier nou fout zit. De centralist heeft goed gehandeld, maar die vrouw niet. Zoals jullie al zeggen had geen van beide voorkennis, waar ik niet vanuit ging. Vandaag mijn opvatting van overreactie.


RoyLL3

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 321
Reactie #21 Gepost op: 20 juli 2008, 18:14:58
Dat snap ik ook wel, en misschien zou ik in paniek ook wel zo handelen, maar de beginvraag van dit topic is wie hier nou fout zit. De centralist heeft goed gehandeld, maar die vrouw niet. Zoals jullie al zeggen had geen van beide voorkennis, waar ik niet vanuit ging. Vandaag mijn opvatting van overreactie.

Even het "draadje" doorgelezen, en ik moet zeggen Alain, hoe kun jij in hemels naam verkondigen dat de melder in kwestie verkeerd gehandeld heeft :-X??
A: zoals eerder gezegd, je kent de situatie tot op de dag van vandaag nog steeds niet
B: Lees je überhaupt wel wat je zelf typt!?

Ik vind het beetje vreemd dat je dit soort uitspraken op het forum plaatst, uiteraard begrijp ik dat je misschien wat wil toe voegen op dit onderwerp, maar ik zou in het vervolg toch even na denken of je zeker weet dat dit een juiste reactie is!
Alain, neem dit niet TE persoonlijk op, en beschouw het als een stukje leren! Er zijn meer mensen die af en toe wat overhaast reageren (m2)!


AMK

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 695
  • VPK io
Reactie #22 Gepost op: 21 juli 2008, 23:14:11
Dat snap ik ook wel, en misschien zou ik in paniek ook wel zo handelen, maar de beginvraag van dit topic is wie hier nou fout zit. De centralist heeft goed gehandeld, maar de melder niet. Zoals jullie al zeggen had geen van beide voorkennis, waar ik niet vanuit ging. Vandaag mijn opvatting van overreactie.

Even mezelf quoten;
Achteraf nog even bekeken. De melder heeft wel degelijk goed gereageerd. Beter uit voorzorg alles ter plaatse laten komen. Mocht het toch mis zijn en je hebt het toch maar niet gemeld, dan vergeef je het jezelf ook nooit. Allebij geen voorkennis, en in dit geval ook allebij goed gehandeld.

En toegegeven, mijn vorige reacties waren niet juist.


RoyLL3

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 321
Reactie #23 Gepost op: 21 juli 2008, 23:45:23
Even mezelf quoten;
Achteraf nog even bekeken. De melder heeft wel degelijk goed gereageerd. Beter uit voorzorg alles ter plaatse laten komen. Mocht het toch mis zijn en je hebt het toch maar niet gemeld, dan vergeef je het jezelf ook nooit. Allebij geen voorkennis, en in dit geval ook allebij goed gehandeld.

En toegegeven, mijn vorige reacties waren niet juist.


Je geeft mij goed het gevoel dat je mijn reactie positief hebt bekeken, althans dat denk ik.. Daar ben ik blij om!
 O0