Beste Zwaailampmaker,
Zoals reeds door een aantal personen gezeg, speelt er vast meer in het korps of bij de specifieke post.
Uit je reactie maak ik op dat je er meer van weet. Wat je nu gedaan hebt is eerder olie op het vuur dan op het water gooien. Om voor iedereen helderheid te verschaffen: zou je misschien in algemene of meer specifieke bewoordingen kunnen aangeven wat er aan de hand is? Ik weet dat het zeer ongebruikelijk is om de vuile was buiten te hangen maar er hangen dankzij een krant al een paar stinkende onderbroeken buiten...
Groeten,
Pieter
Beste Pieter en de anderen,
het is absoluut niet de bedoeling om olie op het vuur te gooien, er is inderdaad veel meer aan de hand en daarin speelt de ''klokkenluider'' mijns inziens geen vlekkeloze rol.
de krant heeft er absoluut geen fijn verhaal van gemaakt, maar dat doet de krant meestal, ze vertellen het halve verhaal terwijl ze de andere kant ook kennen, maar het is komkommertijd en dan moet je hem toch vol krijgen, en andere mensen maken daar dan weer dankbaar gebruik van.
met name het woord ''onder invloed'' is maanden nadat het verhaal gepasseerd is moeilijk aan te tonen en om dan nog te gaan berispen is wel erg laat, waar is je bewijslast dan.
eigenlijk wil ik er niet meer over zeggen omdat een aantal mensen die ik goed ken niet zo netjes naar voren zijn gebracht, ik zou het dus verkeerd uit kunnen leggen.
hoe dit verder afloopt zal de tijd leren, ik hoop uiteraard ten goede.
wat ik alleen maar wilde zeggen is dat er makkelijk gereageerd wordt zonder echt de feiten te kennen en achteraf blijkt dat de zaak anders ligt, en er mensen onnodig beschadigd zijn.