fotograferen brand, ongeval etc

Auteur Topic: fotograferen brand, ongeval etc  (gelezen 28443 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

7194

• Senior gebruiker
Reactie #60 Gepost op: 30 mei 2005, 15:55:32
Als jullie de discussie niet willen aangaan.

WAAROM DAN TOCH REAGEREN??

Laten we het lekker over brandweerfotograFie hebben.  ::)

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #61 Gepost op: 30 mei 2005, 16:26:37
Als jullie de discussie niet willen aangaan.

WAAROM DAN TOCH REAGEREN??

Laten we het lekker over brandweerfotograFie hebben.  ::)

goed idee  ;D ;D
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen

ArieScanner

• Senior gebruiker
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #62 Gepost op: 30 mei 2005, 16:34:09
Inderdaad een leuk shirtje, maar is het nog echt zo dat je foto's maakt voor de brandweer?

(dit was alleen even een reactie om de discussie te lten stoppen ;))
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
Reactie #63 Gepost op: 30 mei 2005, 16:41:42
Inderdaad een leuk shirtje, maar is het nog echt zo dat je foto's maakt voor de brandweer?

(dit was alleen even een reactie om de discussie te lten stoppen ;))

Niet VOOR de brandweer, maar gewoon voor m'n website, maximaal tv, hvzeeland enz.
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen

Erik

• Senior gebruiker
    • Brandweer Goes
Reactie #64 Gepost op: 30 mei 2005, 17:08:32
Niet VOOR de brandweer, maar gewoon voor m'n website, maximaal tv, hvzeeland enz.

De vraag is dan dus: ben je dan een brandweerfotograaf of niet... En dat is het waar het in veel discussies over dit onderwerp over gaat. De definitie daarvan is absoluut niet duidelijk en dat veroorzaakt in veel gevallen de verwarring.

Gr
Erik

Firechief P

• Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #65 Gepost op: 30 mei 2005, 17:14:52
De vraag is dan dus: ben je dan een brandweerfotograaf of niet... En dat is het waar het in veel discussies over dit onderwerp over gaat. De definitie daarvan is absoluut niet duidelijk en dat veroorzaakt in veel gevallen de verwarring.

Gr
Erik

Ik denk dat als je op de straat zegt dat je brandweerfotograaf bent iedereen snapt wat je bedoeld. Als er daarentegen iets zou gebeuren en jij of mogelijk een meerdere van de brandweer zich zou moeten verantwoorden dan zal jouw termologie van 'brandweerfotograaf' zeker niet erkend worden.

Als er als iets over beschreven staat zul je toch in dienst moeten zijn van de brandweer om je daadwerkelijk brandweerofotgraaf te mogen noemen. Of anders beschreven banden met het korps hebben.  
(kan dit niet verantwoorden, is mijn eigen idee)

Zelf zou ik denk ik nog eerder m'n site-naam op m'n jas/shirt vermelden dan de term brandweerfotograaf, niet ontkennende dat zo'n shirt best leuk is om te hebben  ;)

Maar ben nog steeds opzoek naar een goeie jas dus.. (iemand suggesties?)  ;)

firemanr

• Gast
Reactie #66 Gepost op: 30 mei 2005, 19:16:17

Gr
Erik

Ik denk dat hij foto's maakt VAN de brandweer, maar (op dit moment) niet VOOR de brandweer. Maar daar is niks mis mee, dat doen de meeste mensen denk ik.
En hij maakt iig hele mooie foto's. ;) ;D

Er zijn veel mensen die een t-shirt of jas aanschaffen met brandweerfotograaf erop, maar verder niet gesteund worden door een legitimatiebewijs, of aanmelding door de brandweercommandant, dus of je dan met zo'n jas of t-shirt aan moet lopen.... :-\
Uiteraard mogen ze van mij gerust, maar het geeft geem meerwaarde of meer rechten dan iemand anders die staat te fotograferen. ;)

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
Reactie #67 Gepost op: 30 mei 2005, 19:19:32
Ik denk dat hij foto's maakt VAN de brandweer, maar (op dit moment) niet VOOR de brandweer. Maar daar is niks mis mee, dat doen de meeste mensen denk ik.
En hij maakt iig hele mooie foto's. ;) ;D

Dank je Ronald  ;D ;D

al hoewel jij ook hele mooie foto's maakt  :P :P :P

firemanr

• Gast
Reactie #68 Gepost op: 30 mei 2005, 19:30:31
Dank je Ronald  ;D ;D

al hoewel jij ook hele mooie foto's maakt  :P :P :P

das mede door mn statief, anders zijn er nogal eens wat bewogen.... :-\ Meestal door de spanning, sta je toch wat te bewegen... :-X ;D

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
Reactie #69 Gepost op: 30 mei 2005, 19:35:20
das mede door mn statief, anders zijn er nogal eens wat bewogen.... :-\ Meestal door de spanning, sta je toch wat te bewegen... :-X ;D

Jah dat had ik in het begin heel veel, toen ik begon met foto's maken maar nu valt dat meej, alleen als 't koud is heb ik daar last van  ;D ;D