fotograferen brand, ongeval etc

Auteur Topic: fotograferen brand, ongeval etc  (gelezen 28448 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Robin Hundman

• Gast
Reactie #70 Gepost op: 30 mei 2005, 19:42:28
Jah dat had ik in het begin heel veel, toen ik begon met foto's maken maar nu valt dat meej, alleen als 't koud is heb ik daar last van  ;D ;D

Klopt, van de kou heb ik ook nog wel eens last!  >:( Of als je een hele nieuwe wagen of uit een andere omgeving hier een a1 heeft.  ;D En laatst ook, doen ze iets voor dat ze langsscheuren de versneller aan van de ambulance dan schrik je toch ook wel een beetje!  :P

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #71 Gepost op: 30 mei 2005, 19:46:39
Klopt, van de kou heb ik ook nog wel eens last!  >:( Of als je een hele nieuwe wagen of uit een andere omgeving hier een a1 heeft.  ;D En laatst ook, doen ze iets voor dat ze langsscheuren de versneller aan van de ambulance dan schrik je toch ook wel een beetje!  :P

Jah indd, een statief is een goede oplossing, ik heb overlaatst ook een statief aangeschaft alleen die gebruik ik meer voor 's nachts omdat ik dan altijd wazige foto's heb , en met een statief heb je in 't donker super foto's  :)
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen

Robin Hundman

• Gast
Reactie #72 Gepost op: 30 mei 2005, 20:31:02
Jah indd, een statief is een goede oplossing, ik heb overlaatst ook een statief aangeschaft alleen die gebruik ik meer voor 's nachts omdat ik dan altijd wazige foto's heb , en met een statief heb je in 't donker super foto's  :)

Wat is een statief? Zo'n soort standaard? Ik heb niet echt last ervan in het donker. Goede flits en nacht-stand.

Firechief P

• Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #73 Gepost op: 30 mei 2005, 20:51:32
Wat is een statief? Zo'n soort standaard?

Jep, helemaal correct, zo'n ding met 3 poten (en soms 1) waar je je camera op kan zetten.

Even een foto van mijn statief (excuus voor slechte foto maar had niet verwacht dat ik die nog eens zou kunnen gebruiken)

[verwijderd door de admin ivm opschoning attachments]

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #74 Gepost op: 30 mei 2005, 21:26:42
Jep, helemaal correct, zo'n ding met 3 poten (en soms 1) waar je je camera op kan zetten.

Even een foto van mijn statief (excuus voor slechte foto maar had niet verwacht dat ik die nog eens zou kunnen gebruiken)

Al veel gebruikt??  ;)
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen

Erik

• Senior gebruiker
    • Brandweer Goes
Reactie #75 Gepost op: 31 mei 2005, 08:44:50
Er zijn veel mensen die een t-shirt of jas aanschaffen met brandweerfotograaf erop, maar verder niet gesteund worden door een legitimatiebewijs, of aanmelding door de brandweercommandant, dus of je dan met zo'n jas of t-shirt aan moet lopen.... :-\
Uiteraard mogen ze van mij gerust, maar het geeft geem meerwaarde of meer rechten dan iemand anders die staat te fotograferen. ;)

Dat bedoel ik :-)

Gr
Erik

Firechief P

• Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #76 Gepost op: 31 mei 2005, 16:48:10
Al veel gebruikt??  ;)
Nee, alleen voor een pasfoto-sessie en 1x om m'n 300mm lens te kunnen gebruiken. (maar dat was geen brand)

bij brand probeer ik wel zo dichtbij te staan dat ik m'n 18-55 lens kan gebruiken  ;)

firemanr

• Gast
Reactie #77 Gepost op: 31 mei 2005, 16:57:12
Dat bedoel ik :-)

Gr
Erik

Dat weet ik.....dat je dat bedoelde.... ;D

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #78 Gepost op: 3 juni 2005, 19:05:14
0600130   18:29:35   03-06-05   GROUP   HV 1 ZWARTEWATERALLEE ZWL AANRIJDING LETSEL / BEKNELLI BRW Zwolle (Persfotograaf)

kijk daar word de fotograaf gewoon mee geallermeerd :o :o kenne ze mij ook niet allermeren als der wat is ;D
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Straalpijp Rick

• Senior gebruiker
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #79 Gepost op: 3 juni 2005, 19:24:22
0600130   18:29:35   03-06-05   GROUP   HV 1 ZWARTEWATERALLEE ZWL AANRIJDING LETSEL / BEKNELLI BRW Zwolle (Persfotograaf)

kijk daar word de fotograaf gewoon mee geallermeerd :o :o kenne ze mij ook niet allermeren als der wat is ;D

Ben jij persfotograaf dan ::)