0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.
Is de kledij voor elke politieregio hetzelfde geregeld of regelt elk korps dit zelf?
Valse zuinigheid op het punt van veiligheid kunnen we constateren.Is de kledij voor elke politieregio hetzelfde geregeld of regelt elk korps dit zelf?
Nieuwe ledbalken zijn ook klaargemaakt voor blauwblauw. RWS is nog steeds in gesprek met het ministerie om een ontheffing te krijgen, ministerie was positief.
Ben benieuwd..
Hoef je niet te zijn, alleen in de balk moet een draadje worden aangesloten en dan zijn ze blauw/amber. Heb het mogen zien bij mijn dealer die ook Izusu dealer is. Overigens wel een vreemd gezicht, een RWS auto met blauw en ik vind het ook verwarrend omdat ze meer lijken op een Ambu ineens.
Als weginspecteurs van RWS voor bepaalde taken blauw krijgen rijzen bij mij nog verdere vragen. Daaronder: indertijd werd besloten dat de douane geen BZK-striping meer mocht voeren (daar geen eerstelijns HVdienst) en is i.p.v. daarvan overgeschakeld naar de Rijkshuisstijl. RWS gebruikt nu ook Rijkshuisstijl. Zien we dan binnenkort dat de RWS-WIS op een verdere kleurvariant van de BZK-striping overgaat?