leuk he we houden ons aan de ''wet'', nou toevallig is het RVV geen wet, maar slechts een regelgeving.
en wie stelt die ook alweer vast, de minister van verkeer en waterstaat, en wie moet er naar luisteren, alle hulpverleners die o.a. onder Justitie, binnenlanse zaken en gezondheidszorg vallen.
maar gelukkig zit deze regelgeving net als de vorige nog steeds vol met gaten, welliswaar minder dan de vorige, maar zo kunnen ''voertuigen ten dienste van'' nog steeds en bovendien nood breekt een wet.
jurispredentie volgt vaak uit een onduidelijkheid in de wet en regelgeving, maar kan door een volgende juripredentie uitspraak weer worden overruled, kwestie van een slime advokaat die de rechter op het juiste spoor zet.
heb meerdere malen in een rechtzaak meegemaakt dat de rechter tegen de advokaat zei U zal het veel beter weten, een advokaat diept het echt goed uit want daar kan hij zijn centen mee verdienen, de rechter heeft daar gewoon geen tijd voor.
er worden nog al wat belangrijke zaken geseponeerd behalve als ik een beetje te hard rijdt, hoewel moet de camera dan wel waterpas moet staan en uitgelijnt,(ik ga gewoon kijken als ik merk dat ik gefotograveerd wordt ) en de foto nog steeds kloppen (geen 2 auto's naast elkaar op de foto, want dan was het gewoon de ander)