0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.
Zie ik in het filmpje nou dat ze serieus een haarlak brandblussertje hebben? Daar had ik wel wat meer van verwacht.
Zie ik in het filmpje nou dat ze serieus een haarlak brandblussertje hebben? Daar had ik wel wat meer van verwacht.Ben t wel eens met de blauw blauw overigens;) al had er iets meer de lege plekken in de balk opgevuld mogen worden. Maar dat is vast een kostenplaatje
Wat mij dan wel weer op valt is de sirene die gebruikt wordt. Bij dat type sirene denk ik automatisch dat ik uit moet kijken naar iets dat geel is.
Als ik een sirene hoor, kijk ik altijd waar het BLAUW vandaan komt, omdat dat de enigste kleur is die vermeld staat voor OGS voertuigen. Als jij voertuigen kent die amber & sirene hebben. willen de heren van de blauwe tak dit graag weten denk ik zo?
Ik heb gisteren op Facebook een filmpje gezien, en nog steeds vind ik het bizar weinig blauw op de wagen zitten. RWS vraag ff aan de Politie of zij wat blauw van de trapo's er af kunnen slopen, kunnen jullie ook gewoon gezien worden...
De oplossing zou dual-color leds zijn. Maar die schijnen geen ECE-goedkeuring te hebben.....