0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.
Ik heb afgelopen jaar echt heel regelmatig prodrive door Dommelen/Valkenswaard zien rijden met OGS. Allemaal weginspecteurs toevallig ?
De opleider is pro centrum in Best. Ben zelf ook P1 door Valkenswaard gekomen. Als het een Renault Megane was of een Isizu dan klopt het.
Ben ik de enige of zijn die dual color lichtbalken (met name de kleur blauw)van RWS écht slecht zichtbaar ?Heb ze meerdere malen zien rijden en ik vind er beroerd weinig licht uitkomen.....
De balk is bij amber volledig in gebruik bij blauw alleen de hoek leds. Dit gaat echter veranderen. In de praktijk krijgen wij ook het gevoel dat het oppervlak blauw te weinig is. Dit gaat echter niet lang meer zo zijn. De komende onderhoudsronde worden de nu nog alleen amber flitsende module aan de voorzijde van de balk in het midden ook dual color. Aan de achterzijde veranderd niets. Hierdoor komt er meer blauw naar voren. Even afwachten wat dit doet. Mijn persoonlijke mening is echter dat er misschien ook spiegel of dashboard flitsers bij moeten. Eerst maar eens afwachten tot na de aanpassing.
Weet dat er laatst op het forum een foto stond van een mobiele drip bij RWS daar mee getest ging worden.Kan die foto niet vindem maar in regio Rotterdam rijdt er nu één.https://twitter.com/WIS_Mike/status/989136067021373440