Dat heb ik aangegeven, en dat heb jij min of meer ook zelf bevestigt door alles weer aan te passen. Maar pas nadat Highlander daar opmerkingen over gemaakt heeft.
maar ook nu weer schop je bewust de KNRM Huizen tegen de schenen
Weer kun je het niet laten om de KNRM en de kustwacht flink tegen de schenen aan te trappen. Dat zij besluiten dat de KNRM Huizen toch gaan varen zijn "even erg bot gezegt" niet jouw zaken.
Waar heb ik iets aangepast, geef eens aan waar dat gebeurt...
Je vergist je denk ik omdat je de eerste melding -die voor Huizen west- alleen aan Huizen toeschrijft, wat niet zo is. De eerste melding is ook voor Naarden.
Dus Huizen West voor Naarden en Huizen eerst, daarna voor Blaricum, daarna nog een keer voor Naarden, daarna wordt Blaricum weer afbesteld, ik zie de moeilijkheidsgraad daar niet in...
Weer kun je het niet laten om de KNRM en de kustwacht flink tegen de schenen aan te trappen. Dat zij besluiten dat de KNRM Huizen toch gaan varen zijn "even erg bot gezegt" niet jouw zaken"."
Maar gelukkig maak jij niet uit wat wel-, en niet mijn zaken zijn. Er is in dit land vrijheid van meningsuiting. De overheid is van ons allemaal, en wat ze doen gaat ons ook aan.
En op weg gaan met een reddingsboot naar een al weer overeind gezette en gesleepte catamaran mag jij heel nuttig vinden, daar heb ik geen enkel probleem mee. Ik vind het de grootste kolder en dat staat mij weer vrij (ook op dit forum).
En als ik dat niet mag vinden zal mijn bericht ongetwijfeld weggemod worden.