Snelheidscontroles

Auteur Topic: Snelheidscontroles  (gelezen 32022 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #100 Gepost op: 3 februari 2004, 23:57:01
dat denk ik ook....heb vandaag weer een 5 tal flitsposten gezien...door ut hele land...en die stonden allemaal netjes verstopt :P ::) ;) ;D
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

Thijs

• Senior gebruiker
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #101 Gepost op: 27 februari 2006, 17:46:34
Man steelt radarapparatuur onder neus politie vandaan
OUD GASTEL - Een brutale dief heeft maandagmorgen op de Provincialeweg in het Noordbrabantse Oud Gastel de radarapparatuur van de politie gestolen. Dat gebeurde terwijl op enige afstand de politie toezicht hield op de apparatuur, zo deelde de politie maandag mee.

Politiemensen hielden op de Provincialeweg een snelheidscontrole. Van een afstand hielden ze het langsrijdende verkeer in de gaten. De agenten zagen op een gegeven moment een auto bij de apparatuur stoppen en reden er naar toe. Te laat, want voordat de politie was gearriveerd, had de automobilist de apparatuur al in zijn auto geladen en meegenomen.

Hoeveel de radar kost, kon de politie niet zeggen. „Het gaat om een aanzienlijk bedrag”, aldus een woordvoerster.

wie laat het spul nu onbeheerd achter? ;)

Target77

• Gast
Reactie #102 Gepost op: 27 februari 2006, 17:47:42
Man steelt radarapparatuur onder neus politie vandaan
OUD GASTEL - Een brutale dief heeft maandagmorgen op de Provincialeweg in het Noordbrabantse Oud Gastel de radarapparatuur van de politie gestolen. Dat gebeurde terwijl op enige afstand de politie toezicht hield op de apparatuur, zo deelde de politie maandag mee.

Politiemensen hielden op de Provincialeweg een snelheidscontrole. Van een afstand hielden ze het langsrijdende verkeer in de gaten. De agenten zagen op een gegeven moment een auto bij de apparatuur stoppen en reden er naar toe. Te laat, want voordat de politie was gearriveerd, had de automobilist de apparatuur al in zijn auto geladen en meegenomen.

Hoeveel de radar kost, kon de politie niet zeggen. „Het gaat om een aanzienlijk bedrag”, aldus een woordvoerster.

wie laat het spul nu onbeheerd achter? ;)

Dus duidleijk niet onbeheerd  ;) :P ;D

Thijs

• Senior gebruiker
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #103 Gepost op: 27 februari 2006, 17:49:36
Er staat niet bij op welk apparatuur er toezicht werd gehouden kan ook de auto zijn

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #104 Gepost op: 27 februari 2006, 17:53:31
ik wil geen vooroordelen gebruiken maar ik heb wel eens iets gehoord over een slapende boa  ::) 8) ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Lt. Col. Me

• Senior gebruiker
  • Nederland moet door!
Reactie #105 Gepost op: 27 februari 2006, 19:00:04
ik wil geen vooroordelen gebruiken maar ik heb wel eens iets gehoord over een slapende boa  ::) 8) ;)
Of een krantje... ;)  hier in Twente zie ik ze trouwens altijd alleen in de auto zitten...
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill

Annemiek

• Senior gebruiker
  • Reddingsbrigade
Reactie #106 Gepost op: 27 februari 2006, 20:14:58
Ik vind het eigenlijk wel een strakke actie!  ;D
  Ta

paul_hartog

• Gast
Reactie #107 Gepost op: 28 februari 2006, 01:45:20
hier op de oude rijksweg van ede naar arnhem staan ze ook wel eens met de auto verderop in de struiken en de radar staat dan gewoon langs de weg achter een paal.
En ze zitten dan inderdaad vaak een krant te lezen of uit hun neus te eten :P

Racoon

• Gast
Reactie #108 Gepost op: 3 maart 2006, 22:42:14
Wat ik me nu eigenlijk afvraag is of de dief wel wat aan de radarapparatuur heeft.

Zit er in de politieauto dan geen materiaal wat bij de radarapparatuur hoort? Iets van een ontvanger ofzo?
En als dat zo is, heeft de dief die dan ook niet nodig?

Voor zover ik begrijp wilde de dief gewoon niet op de "foto" maar goed ik ben eigenlijk best benieuwd.

Groetjes Leontien    :D :D :D

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #109 Gepost op: 4 maart 2006, 22:45:38
Wat ik me nu eigenlijk afvraag is of de dief wel wat aan de radarapparatuur heeft.

Zit er in de politieauto dan geen materiaal wat bij de radarapparatuur hoort? Iets van een ontvanger ofzo?
En als dat zo is, heeft de dief die dan ook niet nodig?

Voor zover ik begrijp wilde de dief gewoon niet op de "foto" maar goed ik ben eigenlijk best benieuwd.

Groetjes Leontien    :D :D :D

Dit moet je hetzelfde zien als een flitspaal slopen... zinloos, maar het geeft zo'n lekker gevoel... en dat de nederlandse burger de vervanging van de spullen uiteindelijk toch zelf betaald maakt niet uit....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-