Beveiliging Defensie / Defensiebrede Bewakings- en Beveiligingsorganisatie (DBBO)

Auteur Topic: Beveiliging Defensie / Defensiebrede Bewakings- en Beveiligingsorganisatie (DBBO)  (gelezen 355336 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

JackM

• HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
Ik weet van een vriend die steward is, dat ze vaak met tie-wraps boeien O0 Lees in het bericht nergens dat ze met handboeien geboeid werden dusja.
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.

sylvester1986

• Gast
De leegloop binnen het DBBO gaat langzaam aan beginnen, zo hebben we vanaf augustus aardig wat collega's minder en er komt geen aanvulling, diensten gaan aardig veranderen en die verandering zorgt ervoor dat ziekteverzuim zometeen omhoog schiet.

limbo sheriff

• Nieuwe gebruiker
  • *
Goede nacht mede DBBOérs.

Ik heb mij net geregistreerd op dit forum en merk dat het overal niet zo botert met DBBO.
Zelf ben ik werkzaam op het Nato HQ te Brunssum en sindskort vallen wij ook onder DBBO. Een grote misser.
Hoop vaak hier met jullie ervaringen en meningen uit te wisselen.

Greetzzz

sylvester1986

• Gast
Waarom is het een grote misser dan?

berry

• Nieuwe gebruiker
  • *
hallo ik ben sjaak,
en ik wil graag solliciteren bij dbbo nu is mijn vraag zijn er vacatures zo ja hoe en waar kan ik solliciteren
ik ben nu ook werkzaam bij een beveiligingsbedrijf maar hoor allemaal goeie dingen over dbbo

M.v.G
sjaak

sylvester1986

• Gast
Probeer www.werkenbijdeoverheid.nl in de gaten te houden, misschien dat hier iets op komt te staan.
Ik weet alleen hoe ik vacatures kan vinden via intranet.
Verder ben ik bang dat er eerst ook geen vacatures komen, want het laatste wat ik hoorde was dat ze 600 man weg willen bezuinigen.
Misschien dat collega's mij kunnen aanvullen?

CMKmaat

• What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Bij de oprichting van de DBBO zijn een aantal doelen gesteld. Buiten een verdergaande profesionalisering en uniformiteit in werkwijze is ook bezuiniging één van de hoofddoelen geweest. Nog voor Minister Hillen verleden jaar zijn "goede nieuws" over defensie naar buiten bracht was al duidelijk dat er veel ging veranderen.
Op dit moment is er een vacaturestop bij DBBO in afwachting van het Herbeleggingsplan vastgoed defensie. Als bekend is welke kazerne's er gesloten worden, kan er gekeken worden waar het DBBO personeel herplaatst kan/wil worden. Naar aanleiding daarvan wordt duidelijkheid gekregen over eventuele vacature's die extern bekend gesteld mogen worden.
De planning is dat 01-01-2013 alles voor deze "2e fase DBBO" op orde is.
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.

DD

• Forum gebruiker
het gerucht dat wanneer DBBO zo doorgaat, ze in oktober failliet te zijn...

De DBBO is gewoon een Rijksdienst en die gaan pas failliet als ons land op de fles gaat, maar het is hier echt geen Griekenland...
(oud) politie- en militair brandweerofficier hoofdofficier bij land- en luchtmacht  instructeur rampenbestrijding

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
De DBBO is gewoon een Rijksdienst en die gaan pas failliet als ons land op de fles gaat, maar het is hier echt geen Griekenland...

Dat wil niet zeggen dat ze niet faillet kunnen gaan. Er staan ook regelmatig politiekorpsen onder curatelen omdat ze faillet zijn. In het jaar daar op beginnen ze weliswaar gewoon weer met een nieuw budget.

berry

• Nieuwe gebruiker
  • *
sylvester ik kan inderdaad geen vacatures vinden van dbbo
ik lees dat jij ook bij dbbo zit zou jij eens willen vragen of er binnen kort ergens plek vrij komt maakt niet uit waar
wil overal wel werken

M.v.G