Beveiliging Defensie / Defensiebrede Bewakings- en Beveiligingsorganisatie (DBBO)

Auteur Topic: Beveiliging Defensie / Defensiebrede Bewakings- en Beveiligingsorganisatie (DBBO)  (gelezen 354965 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

CMKmaat

• What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Als we dan toch over oud hebben dan kennen jullie ook nog de tekst:

Mipapo in liboza of te wel voor de niet militairen Militair paspoort in linkerbovenzak.

En of die bekend is .... en als we het over oud hebben ... mijn Mipapo was blauw.
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.

Tha-Nose

• Forum gebruiker
Eentje die je heel af en toe hoort, is MaVaZiProNiJoPro (maak van zijn probleem niet jouw probleem) ;)

HIT

• Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
    • Harm Infra Transport
Toen ik bij de KMar diende gingen mijn haren overeind staan bij; LVT of WDBBKJN....... (de laatste was een overname uit de bouwwereld, Wat de baas biedt koop je niet) en men zei "WD dubbelBKJN"
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
En of die bekend is .... en als we het over oud hebben ... mijn Mipapo was blauw

en dan ben je echt oud 98uiye 98uiye 98uiye

sylvester1986

• Gast
Volgens de IBT instructeur wordt er steeds serieuzer naar gekeken om DBBO'ers uit te rusten met Pepperspray en als het goed is krijgen hondengeleiders de lange lat.

Bull-Terrier

• Junior gebruiker
  • **
Aha Pepperspray, altijd lekker dat ken ik nog uit mijn tijd bij het detentiecentrum................. 8)

sylvester1986

• Gast
Ik niet, ik ken alleen traangas of wat voor spul ze altijd in de masker oefenruimte (MOR) gooiden.

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
  • Every day a new day to enjoy
Volgens de IBT instructeur wordt er steeds serieuzer naar gekeken om DBBO'ers uit te rusten met Pepperspray en als het goed is krijgen hondengeleiders de lange lat.
Ik weet niet wat jullie huidige uitrusting is, en hoevaak jullie die moeten gebruiken. Maar het is
wel een handige aanvulling als je maar met 1 persoon te maken heb. Al vraag ik me af of het voor
jullie zin heeft gezien de dreiging bij jullie toch vaker van verder af komt lijkt mij.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v

Kusje

• Senior gebruiker

Want?

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Ik weet niet wat jullie huidige uitrusting is, en hoevaak jullie die moeten gebruiken. Maar het is
wel een handige aanvulling als je maar met 1 persoon te maken heb. Al vraag ik me af of het voor
jullie zin heeft gezien de dreiging bij jullie toch vaker van verder af komt lijkt mij.

Als ik het goed heb onthouden hebben ze een gummiknuppel, handboeien en een Glock17.