0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.
daar heb ik een krabbel neer gezet maar daar word niet op gereageerdscarco
SOLLICITEREN BIJ HET MBK....? Onze veiligheid, jouw toekomst.... Heb je de Nederlandse nationaliteit, ben je in het bezit van rijbewijs B en is je opleidingsniveau gelijkwaardig aan VMBO...........? Heb je belangstelling in een baan als beveiligingsbeambte bij het Marinebeveiligingskorps? Stuur dan een berichtje naar de beheerder van de MBK Hyve (http://watchdog.hyves.nl/) met daarin een geldig emailadres. Je krijgt dan onderstaande digitale brochure en een sollicitatiefomulier naar je emailadres toegestuurd
ContactMeer weten? Voordat je bij de Koninklijke Marine solliciteert is het verstandig om naar een Infodag te gaan. Bekijk ook onze brochures online.De (lichamelijke) eisen die de Koninklijke Marine stelt zijn afhankelijk van de functie waarvoor je solliciteert.Vooropleidingseisen: klik hierOverige eisen: klik hier Mocht je bepaalde informatie niet kunnen vinden op de site, dan kun je ons iedere dag bellen tussen 9-21 uur: 0800-0422 (gratis).
Ik hoorde dit zojuist van mijn chef ' D-DBBO heeft bij de gehouden briefingen (marine) de datum 01-11-2010 genoemd als transitie datum'Zou het nu eindelijk zo ver zijn