Richtbedrag politie

Auteur Topic: Richtbedrag politie  (gelezen 8059 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #50 Gepost op: 14 augustus 2008, 21:39:13
Misschien is het ook handig om niet te denken dat je 'zomaar' bij de politie komt. Dit proef ik toch een beetje in de berichten. Er vallen ontzettend veel mensen af in de selectie.

Dat hebben de mensen hier mij ook geleerd. Vandaar die MBO diploma mocht het hele plan niet doorgaan


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #51 Gepost op: 14 augustus 2008, 21:40:03
Ik denk dat je ook een probleem heb om korpschef te worden....  ;) ;D ;D

Ja dat ziet er niet in als mijn familia wordt gescreend  ;D


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #52 Gepost op: 14 augustus 2008, 21:44:21
Overigens nog een (misschien) rare vraag .... Maarre van HAVO naar MBO ?

Ik had het al eerder ge-PM'd maar misschien zou je ook eens op het info-politie forum kunnen rondneuzen, daar zitten allerlei mensen die zich bezig houden met werving en selectie plus een hoop mensen die je zijn voorgegaan. Zomaar een (handige) tip over een plaats waar veel mensen hun info vandaan halen!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #53 Gepost op: 14 augustus 2008, 21:47:40
Diamondback (forumhunk 2007)
Voor een aantal dingen in het leven geld dat het wijs is om je vrienden zorgvuldig te kiezen...

hoe wil je dit dan op lossen
bv. je zit bij iemand op school, buurtgenoot, waar je als kind al mee omgegaan bent en tot een vriendschap is gekomen moet je die dan laten vallen dan is het nooit een echte vriendschap geweest soms heb je niet te kiezen

ps. het kan ook in het voordeel werken

Heel simpel gesteld: ja.

Als hij echt bij de politie wil, dan moet hij zorgen dat hij het zichzelf zo makkelijk mogelijk maakt.
Verkeerde "vriendjes" werkt gewoon niet in zijn voordeel. Het leven bestaat uit keuzes maken. En soms zijn die keuzes niet makkelijk en ronduit pijnlijk.

Maar het zou toch heel rot zijn als hij - straks met een pracht van een diploma op zak - zich aanmeld en vervolgens vanwege bepaalde antecedenten van zijn vriendenkring niet word aangenomen. Dan heeft hij nog steeds zijn vrienden, maar zijn droom is voorgoed naar de fillistijnen.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #54 Gepost op: 14 augustus 2008, 22:11:06
Even voor de duidelijkheid, je spreekt jezelf een beetje tegen:

Doe je nou havo of vmbo-tl?


Citaat
Ik doe nu HAVO, en mijn ouders zien mij echt als iemand die...ja hoe moet ik het uitleggen...mijn neven zijn

Citaat
Ik ga nu beginnen aan mijn examenjaar 4vmbo-tl techniek.
Daarna mijn MBO doen...

Eerst zijn je neven advocaten en hartchirurgen en nu hebben ze een dik strafblad?  ???

Citaat
mijn neven zijn advocaten, tandartsen en zelfs eentje hartchirurg. En ik wil dat totaal niet !

Ja dat ziet er niet in als mijn familia wordt gescreend  ;D


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #55 Gepost op: 15 augustus 2008, 19:29:52
vmbo-tl.
Ben zojuist gezakt voor mijn havo  :-[