Hard rijden zonder OGS

Auteur Topic: Hard rijden zonder OGS  (gelezen 6229 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

amstaf3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 532
Reactie #20 Gepost op: 1 augustus 2008, 16:18:31
Dan zou ik me toch maar eens wat in de zaak verdiepen, Blik op de Weg was zo ´´pro spee´´ dat ze van hem een tijdje geen toestemming hadden om door te gaan met filmen.

Enne, denk even om de leestekens, dat leest wat makkelijker!           Groet



zal er de volgen x  om denken leestekens te gebruiken

groet
CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #21 Gepost op: 1 augustus 2008, 19:27:58
zal er de volgen x  om denken leestekens te gebruiken

groet

Ik zie het, inderdaad de volgende keer.... ;D

Maar nog even aanhakend op de opmerking "ik kan het toch niet bewijzen, dus heeft een klacht geen zin": kennelijk ben je dus van mening dat de politie klachten van burgers hierover niet serieus neemt én dat de desbetreffende dienders gaan lopen liegen over het voorval. Kan natuurlijk best dat dat gebeurt, maar het is in elk geval niet mijn ervaring. Heb vaak genoeg meegemaakt dat dienders (om wat voor reden dan ook) een berisping kregen vanwege gedrag waarover een burger zich had beklaagd. Maar als je niet klaagt, dán kom je er ook nooit achter wat de reden was (en óf er wel een reden was).

O ja en inderdaad, Blik op de Weg en Spee.... dat is vloeken in de kerk  ;)
greetz,  Enrique


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #22 Gepost op: 1 augustus 2008, 20:13:27
Ik zie het, inderdaad de volgende keer.... ;D

Maar nog even aanhakend op de opmerking "ik kan het toch niet bewijzen, dus heeft een klacht geen zin": kennelijk ben je dus van mening dat de politie klachten van burgers hierover niet serieus neemt én dat de desbetreffende dienders gaan lopen liegen over het voorval. Kan natuurlijk best dat dat gebeurt, maar het is in elk geval niet mijn ervaring. Heb vaak genoeg meegemaakt dat dienders (om wat voor reden dan ook) een berisping kregen vanwege gedrag waarover een burger zich had beklaagd. Maar als je niet klaagt, dán kom je er ook nooit achter wat de reden was (en óf er wel een reden was).

O ja en inderdaad, Blik op de Weg en Spee.... dat is vloeken in de kerk  ;)

Volgens mij is de politie juist heel helder hoe je een klacht kunt indienen. Bijv:

http://www.politie.nl/Hollands-Midden/OverDitKorps/klachtenprocedure.asp

http://www.politie.nl/Brabant-Zuid-Oost/OverDitKorps/klachtenregeling.asp

http://www.politie.nl/limburg-noord/overditkorps/klachten/default.asp

http://www.politie.nl/gooi_en_vechtstreek/overditkorps/klachtindienen.asp



Maar vaak steken mensen heel wat tijd in het maken van een bericht over hoe slecht ze het in hun ogen doen ipv even gebruik te maken van de klachten regeling....  ;)


SRich

  • Proces Operator
  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 733
Reactie #23 Gepost op: 7 augustus 2008, 14:59:22
Ik zag gisterenavond ter hoogte van Rotterdam een DHV wagen rijden, die duidelijk meerdere malen door rood ging en te hard reed. Dus zal ie wel ergens met een prio naar toe moeten. Hoe is dat dan wettelijk geregeld?
Onder de rode kolom staat er dat er buiten flitslamp en geluid niet de regels overtreden mogen worden ?

Ik weet dat het gebeurd maar waarom gebruiken ze de blauwe zwaailichten en geluid niet gewoon daar zijn ze toch voor.
Doe normaal dan doe je al gek genoeg :P


Sam Hendrix

  • Gast
Reactie #24 Gepost op: 7 augustus 2008, 15:06:12
Ik zag gisterenavond ter hoogte van Rotterdam een DHV wagen rijden, die duidelijk meerdere malen door rood ging en te hard reed. Dus zal ie wel ergens met een prio naar toe moeten. Hoe is dat dan wettelijk geregeld?
Onder de rode kolom staat er dat er buiten flitslamp en geluid niet de regels overtreden mogen worden ?

Ik weet dat het gebeurd maar waarom gebruiken ze de blauwe zwaailichten en geluid niet gewoon daar zijn ze toch voor.



Misschien waren ze naar een insluiper, bankoverval of wat dan ook onderweg en waren ze al zo dicht in de buurt dat ze hun mogelijke inval misschien zouden verraden?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #25 Gepost op: 7 augustus 2008, 15:08:09
Ik zag gisterenavond ter hoogte van Rotterdam een DHV wagen rijden, die duidelijk meerdere malen door rood ging en te hard reed. Dus zal ie wel ergens met een prio naar toe moeten. Hoe is dat dan wettelijk geregeld?
Onder de rode kolom staat er dat er buiten flitslamp en geluid niet de regels overtreden mogen worden ?
Ik weet dat het gebeurd maar waarom gebruiken ze de blauwe zwaailichten en geluid niet gewoon daar zijn ze toch voor.

Eerst even kijken voor het plaatsen van een nieuw topic  ::) Ik vermoed dat er nu al een hoop duidelijk word ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Druifje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 372
  • Je leeft maar zo kort en je bent zo lang dood.....
Reactie #26 Gepost op: 15 augustus 2008, 12:28:59
Ik zag gisterenavond ter hoogte van Rotterdam een DHV wagen rijden, die duidelijk meerdere malen door rood ging en te hard reed. Dus zal ie wel ergens met een prio naar toe moeten. Hoe is dat dan wettelijk geregeld?
Onder de rode kolom staat er dat er buiten flitslamp en geluid niet de regels overtreden mogen worden ?

Ik weet dat het gebeurd maar waarom gebruiken ze de blauwe zwaailichten en geluid niet gewoon daar zijn ze toch voor.



Denk dat over het NIET gebruiken van OGS door de blauwe kolom meer als heldere antwoorden zijn gegeven.

Je vergelijkt hier met de rode kolom, maar als ik heel eerlijk ben, denk ik niet dat de rode kolom er op zit te wachten om met spoed NIET opgemerkt te worden...

Mogelijk zit hier het verschil in, schat ik zo

Mzzl, d'n Druif
De dingen waar ik tegen ben, die ben ik liever voor.....