Want RN rijden immers al in goede voertuigen.
Dan ken jij het verlanglijstje van het Landelijk Bureau niet dat wegens ontbreken financiële middelen niet ingevuld kan worden. Ik denk aan vervanging Mitsubishi door een Toyota, aanschaf van een voorlichtingsvoertuig, busjes en vrachtwagen o.i.d. t.b.v. logistieke/technische ondersteuning, opleiding chauffeurs voor vrachtwagenrijbewijs (Mark R. is nu de enige) e.d.
Verder blijft in de RVR-toekomstvisie de reddingseenheid bestaan uit een (opvallend = oranje + BZK-striping + OGS) trekkend voertuig en een trailer + vaartuig.
De eerste stap is gezet met het bieden van een basispakket aan de brigades door de Toyota-deal + BPM-korting + toestemming BZK-striping + OGS e.d. Maar omdat volgens mij de voertuigen voor 99,9 % voor lokale brigade-activiteiten zullen worden ingezet, kan ik wel raden wat de lokale investering moet zijn...
Verder ben ik het ermee eens dat de credits aan de lokale brigades toe te schrijven zijn, want de leden van de diverse commissies en projectgroepen die zich met deze zaken bezighouden komen daar vandaan.
Zie verder de eerdere discussie's. Verder wordt de prioriteit nu gelegd bij de vervanging van de rampenvlet. En ja, ook dat is een (lang) voorbereidings- en aanbestedingstraject.