Wetenschappelijke Aangelegenheden in Epidemiologie en Statistieken. Onderaan het document staat als bron vermeld ‘Rapport van de Laatste Sterftecijfers, 1979-2001’ van het Nationale Centrum voor Gezondheidsstatistieken.
Bereid u zich voor op een paar verrassingen, vooral omdat de Amerikaanse Centra voor Ziektecontrole het jaarlijks aantal griepdoden blijft uitbazuinen op 36.000. Met grote regelmaat. Jaar in jaar uit sterven in de Verenigde Staten 36.000 mensen aan de griep. Een dodelijke ziekte. Pas op! Haal die griepprik. Elk najaar. Wacht er niet mee. Je zou nog eens kunnen doodvallen op straat!
Hier volgen de totale griepdoden uit het rapport (van 1979 tot 1995, de cijfers werden om het jaar vrijgegeven):
1979: 604; 1981: 3006; 1983: 1431; 1985: 2054; 1987: 632; 1989: 1593; 1991: 1137; 1993: 1044; 1995: 606; 1996: 745; 1997: 720; 1998: 1724; 1999: 1665; 2000: 1765; 2001: 257.Onlangs beweerde Tommy Thompson, hoofd van het Amerikaanse Departement Health and Human Services, dat 91% van de mensen die elk jaar in Amerika aan de griep overlijden 65 jaar en ouder zijn. Nu mag u een beetje gaan rekenen en uitpuzzelen hoeveel mensen onder de 65 jaar werkelijk jaarlijks aan de griep overlijden. Maar laat maar. De ongecorrigeerde statistieken voor alle leeftijden zijn tamelijk laag. Beslist niet hoog. Absoluut, ja.
Ziet u wat hier aan de hand is? U kunt mijn archief opzoeken, recente stukken over dit onderwerp lezen en mijn bewijsvoering vinden van degenen die zorgeloos beweren: “Nou, ahum, ziet u, eh, ah, griep leidt vaak tot longontsteking en daarom moeten we zo oppassen met de griep. Er vallen veel doden aan longontsteking ten prooi, ahum, blah blah blah…”
Mensen, dit is volslagen onzin. Het Centrum voor Ziektecontrole bevindt zich op een straathoek met een kleine tafel, daar lopen public relation lui rond die het 36.000 dodencijfer repeteren, terwijl de PR reclamemensen aan de tafel het vaccinatiestandpunt in gang houden. De menigte wordt rusteloos. Een man schreeuwt: “Waar is mijn griepprik? We gaan allemaal dood!” Intussen maakt het Congres op Capitol Hill een plan voor een maatregel die vaccinfabrikanten jaarlijks miljarden dollarwinsten zullen garanderen, ongeacht hoeveel doses er ongebruikt blijven.
Nu er een duidelijker beeld ontstaat van het lage aantal jaarlijkse griepdoden in de Verenigde Staten, is het heel normaal om ook de vaccinkwestie onder de loep te nemen. Waar hebben we, minus de hysterie over ‘hoge aantallen griepdoden’ en de ‘dringende noodzaak ingeënt te worden’, in werkelijkheid mee te maken? Het antwoord is PR. Er wordt van propaganda gebruik gemaakt om griepcijfers op kunstmatige wijze op te pompen en zo mensen de behandelkamers van artsen en klinieken in te jagen voor hun prik. Maar hoe zit dat met vaccins? Hoe veilig en effectief zijn ze?
Ik waarschuw al lang voor de gevaren van vaccins, vooral voor baby’s en jonge kinderen, van wie de immuunsystemen niet in staat zijn de vele verontreinigde en giftige conserveringsmiddelen in vaccins te bestrijden. Er zijn andere redenen waarom zelfs volwassenen ze zouden moeten vermijden. Welnu, voor het eerst heeft een voormalige insider binnen de vaccinindustrie toegestemd om over de gevaren van vaccins te spreken.
‘Dr. Mark Randall’ is het pseudoniem van een voormalig onderzoeker die jarenlang werkzaam was in de laboratoria van grote farmaceutische bedrijven en Nationale Gezondheidsinstellingen van de Amerikaanse regering. Hij is nu gepensioneerd en heeft aarzelend toegestemd zich uit te spreken. Voor zover ik weet komt zijn getuigenis overeen met alle andere claims die ik de afgelopen jaren heb onderzocht.
Het interview dat volgt is niet alleen belangrijk vanwege Dr. Randall’s grondige kennis van vaccinatiegevaren, maar ook door zijn getuigenis over het inside-functioneren en de doofpotaffaires tussen de regering en de vaccinindustrie – de twee bronnen die Amerikanen proberen te overtuigen dat ze te vertrouwen zijn. Dit belangrijke fragment is misschien wel de beste afzonderlijke geschreven samenvatting van het ondersteunende bewijs voor de zaak tegen immunisaties.
Bron :
http://www.argusoog.org/?p=3910Erg interessant om onderstaand intervieuw ook eens te lezen onder het betreffende artikel op die site.