hm of het relevant is voor de ehv-er of sigma?? ik vind het niet want ook als sigma is het niet je taak om te intuberen. dat je het een keer tijdens een les mag ervaren, is alleen maar leuk, en mooi mee genomen als extra kennis, of ervaring. maar om het in het boek te zetten waardoor het "verplichte lesstof" dus ook examen materiaal wordt, vind ik eenbeetje overbodig want je mag er toch niks mee waarom moet je er vragen over beantwoorden op je examen?? netzoiets als de bakker leren hoe hij vlees moet snijden, stel je voor hij komt het tegen op de werkvloer?... sigma zou ik enigzinds begrip voor kunnen opbrengen, maar ehv niet. dan heb ik zoiets van behandel het 100%, en geef ehv de bevoegdheid hiervoor net zoals vroeger, waar heel veel mensen tegen zullen zijn misschien ook wel terecht. of behandel het helemaal niet want het boek wordt er dikker door, brengt zowel voor instructeur als cursist onnodig werk met zich mee zeker als je dit met meerdere onderwerpen in het boek gaat doen.