Na je carriëre als ambulancechauffeur...?

Auteur Topic: Na je carriëre als ambulancechauffeur...?  (gelezen 3930 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Gepost op: 4 augustus 2008, 23:00:41
Vernomen dat je max. 20 jr. op de ambu mag zitten. Ik ben erg benieuwd wat je leidinggevende voor je kan betekenen, als deze periode erop zit. Welke opties heb je? Ik denk niet dat je helemaal aan je lot wordt overgelaten; Bedankt voor bewezen dienst en kom nog eens een bakkie doen... :-\  ;D

Welke opties zou je aangeboden kunnen krijgen?




Rescue Ranger

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,587
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #1 Gepost op: 5 augustus 2008, 08:06:49
Na 17 jaar "trouwe" dienst, ben ik overgeplaatst naar de MKA als uitgifte centralist. Dit alles met behoud van alle privilieges die ik ook op de ambu heb.

RR (Zit nu elke dag droog, maar . . . . . . . )
Elke hulpverlening start met communicatie.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #2 Gepost op: 5 augustus 2008, 20:12:48
Na 17 jaar "trouwe" dienst, ben ik overgeplaatst naar de MKA als uitgifte centralist. Dit alles met behoud van alle privilieges die ik ook op de ambu heb.

RR (Zit nu elke dag droog, maar . . . . . . . )

Duidelijk! Dank je!  O0


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #3 Gepost op: 5 augustus 2008, 21:10:09
Is dit bij alle regio's zo ? (Dat je na 20jr niet meer verder "mag")
En om welke redenen is dit?

Is dit trouwens ook zo voor ambu vpk's?


Bart S

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 5 augustus 2008, 21:52:47
Is dit bij alle regio's zo ? (Dat je na 20jr niet meer verder "mag")
En om welke redenen is dit?

Is dit trouwens ook zo voor ambu vpk's?

Dat zijn de nieuwe CAO regels voor ambtenaren waarover een tijdje terug behoorlijk actie is gevoerd bij de brandweer... maximaal 20 jaar blijven en daarna wat anders zoeken samen met je baas...

Bart (nog van voor de regeling :))


Rescue Ranger

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,587
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #5 Gepost op: 7 augustus 2008, 11:49:31
Dat zijn de nieuwe CAO regels voor ambtenaren waarover een tijdje terug behoorlijk actie is gevoerd bij de brandweer... maximaal 20 jaar blijven en daarna wat anders zoeken samen met je baas...

Bart (nog van voor de regeling :))

Let wel op dat het hier gaat om toenmalige gemeentelijke diensten, zoals een GGD Haarlem, GGD Amsterdam en meer van die diensten. In de particulaire sector kent men bepaalde regelingen niet. Maar daar weet Bart S. meer van dan ik.

Overigens ben ik er niet uitgegaan vanwege mijn dienstjaren, maar 2 kapotte knieën.

RR (ook van voor de regeling)
Elke hulpverlening start met communicatie.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #6 Gepost op: 7 augustus 2008, 14:38:29
Let wel op dat het hier gaat om toenmalige gemeentelijke diensten, zoals een GGD Haarlem, GGD Amsterdam en meer van die diensten. In de particulaire sector kent men bepaalde regelingen niet. Maar daar weet Bart S. meer van dan ik.

Overigens ben ik er niet uitgegaan vanwege mijn dienstjaren, maar 2 kapotte knieën.

RR (ook van voor de regeling)

Weer wat wijzer geworden  O0


Bart S

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 7 augustus 2008, 16:09:07
Let wel op dat het hier gaat om toenmalige gemeentelijke diensten, zoals een GGD Haarlem, GGD Amsterdam en meer van die diensten. In de particulaire sector kent men bepaalde regelingen niet. Maar daar weet Bart S. meer van dan ik.

Klopt R,

maar volgens mij zijn er ook nog steeds pogingen om de particuliere en gemeentelijke CAO's gelijk te trekken. Maar goed, da's weer een heel ander verhaal, Dinges weet volgens mij genoeg :)

Bart (wordt weer eens tijd voor een dienstje Hoofddorp)


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #8 Gepost op: 7 augustus 2008, 18:55:32
Klopt R,

maar volgens mij zijn er ook nog steeds pogingen om de particuliere en gemeentelijke CAO's gelijk te trekken. Maar goed, da's weer een heel ander verhaal, Dinges weet volgens mij genoeg :)

Bart (wordt weer eens tijd voor een dienstje Hoofddorp)

Dikke kans dat dat ooit wel eens gelijk getrokken gaat worden dus...Ik weet idd genoeg, allen bedankt voor de reacties!  O0