Respect voor iedereen die het ook heeft voor een ander PUNT.
Over het rijden met langzame voertuigen en daardoor geen begeleiding nodig hebben werp ik Cabo hetzelfde toe dat hij nu aan AM doet. Je weet niet waar je het over hebt. Juist doordat je een langzaam-voertuig bent is begeleiding bij kruispunten wenselijk, ook omdat je log bent en minder flexibel. Om dan maar even niet te noemen de tijd die benodigd is om weer op snelheid te komen.
Dat van respect was een grapje, maar prima kerel.
Misschien kun je proberen om wat beter en begrijpend te lezen, dan zie je dat ik zegt dat
HIJ dat niet benodigd is, zoals hij dat zelf beaamt. Hij heeft er klaarblijkelijk genoeg ervaring mee om te bepalen dat hij dit ook zonder begeleiding af kan. Bovendien was een aangevoerd argument waarom begeleiding wenselijk is, dat het comfortabeler is voor de patient en hulpverlerner achterin. Wanneer een voertuig langzaam optrekt heb je hier minder last van als dat een voertuig snel optrekt. Dat snap je zelf toch ook wel?
Bovendien maak je een verwijt dat ik niet weet waar ik over praat, terwijl jij niet weet wat mijn ervaringen en expertises zijn.