Richtbedrag politie

Auteur Topic: Richtbedrag politie  (gelezen 8134 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #20 Gepost op: 12 augustus 2008, 20:32:24
Ja, is het verstandigst.
Maar hoeveel zou ik ongeveer als 24 jarige verdienen als allround politiemedewerker ( Amsterdam Amstelland ) ? Want zo erg is het toch ookal weer niet ?
Heb het niet kunnen vinden op het internet.

mvg,
Chris


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #21 Gepost op: 12 augustus 2008, 21:05:36
Ja, is het verstandigst.
Maar hoeveel zou ik ongeveer als 24 jarige verdienen als allround politiemedewerker ( Amsterdam Amstelland ) ? Want zo erg is het toch ookal weer niet ?
Heb het niet kunnen vinden op het internet.

mvg,
Chris


Misschien zou je eerst eens contact op moeten nemen over de rest van de voorwaarden (en welk salaris daar dus bij zit)....
Ik vind het persoonlijk altijd een beetje vreemd als iemand al tijdens het ''informeren'' van een baan bij de politie (bijna) meteen over het salaris begint
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #22 Gepost op: 12 augustus 2008, 21:48:43
Nou niet bijna meteen  :o


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #23 Gepost op: 12 augustus 2008, 22:46:11
Misschien heb ik er over heen gelezen, maar je doet havo en gaat een mbo doen?  ???


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #24 Gepost op: 12 augustus 2008, 23:13:39
Nou niet bijna meteen  :o


Vanaf 07 augustus begon je over een baan bij de politie, het is nu de twaalfde, dus dat is volgens mij vijf dagen. Maakt verder niet uit, maar kijk nou eerst eens wat het werk inhoud (niet alleen het werk op straat, met soms een hele dienst geen een melding....), verdiep je er in (vraag een  informatie cq. sollicitatiepakket aan) en laat je goed voorlichten, praat met agente. Mensen van de werving en selectie kunnen je (later) precies vertellen wat je eventueel gaat verdienen!

Groet
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #25 Gepost op: 12 augustus 2008, 23:56:53
Maakt verder niet uit, maar kijk nou eerst eens wat het werk inhoud (niet alleen het werk op straat, met soms een hele dienst geen een melding....),

*papierwerk kuch*

Overigens vind ik de richtbedragen en de omschrijving er omheen al vrij duidelijk  ;)


RuudF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
Reactie #26 Gepost op: 13 augustus 2008, 09:01:10
Ik heb Chris ook al eerder geadviseerd om eerst eens te kijken of een snuffelstage en een gesprek met praktijkmensen mogelijk is......dus Chrisje doe dat dan ook....


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #27 Gepost op: 13 augustus 2008, 18:58:23
Haha zal ik doen  :)


SRich

  • Proces Operator
  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 733
Reactie #28 Gepost op: 13 augustus 2008, 22:09:45
Ik vind echt jammer dat agenten zo weinig verdienen

ik vind dat een agent minimaal netto ongeveer 2000(basis) moet overhouden en dat je er 30% continu toeslag er bij moet krijgen.
Jammer dat "onze" overheid miljarden uitgeeft aan onbenullige dingen en echte dingen laat schieten

Ik leef met jullie mee O0
Doe normaal dan doe je al gek genoeg :P


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #29 Gepost op: 13 augustus 2008, 22:30:24
Ik vind echt jammer dat agenten zo weinig verdienen

ik vind dat een agent minimaal netto ongeveer 2000(basis) moet overhouden en dat je er 30% continu toeslag er bij moet krijgen.
Jammer dat "onze" overheid miljarden uitgeeft aan onbenullige dingen en echte dingen laat schieten

Ik leef met jullie mee O0



Helaas is het zo. Niet alleen in Nederland is het zo, overal is het wel het zelfde. Juist de mensen die ze hard nodig hebben ( agenten, leraren etc. ) worden slecht betaald, denk ik.